رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 400076

زوجی که از یک کامیون قدیمی خانه ساختند + عکس

ساعت 24-برای خیلی ها خریدن خانه یک آرزوی دست نیافتنی و دور افتاده است اما این زوج تصمیم گرفته اند به شیوه خودشان زندگی کنند تا بتوانند به آن آرزوی دست نیافتنی برسند. این زوج در شهر ناتینگهام انگلیس زندگی می کنند و علاقه زیادی به سفر دارند. آن ها بعد از مدت ها فکر کردن به این نتیجه رسیده اند که با یک تیر دو نشان بزنند که هم یک خانه داشته باشند و هم بتوانند به سفرهای مورد علاقه خود بروند. و به همین خاطر فکر خریدن یک کامیون قدیمی به سرشان زد کامیونی که بتوانند در آن زندگی کنند.

8
لونا و مارتین بعد از چند روز جستجو یک کامیون قدیمی پیدا کردند که قبلا از آن برای حمل و نقل نان استفاده می شد و به قیمت ۴۶۷۰ دلار آن را خریداری کردند. تغییر یک کامیون به یک خانه راحت کار چندان آسانی نیست اما لونا و مارتین توانستند این کار را انجام دهند. آن ها تمام وقت روی کامیون کار می کردند و بعد از ۴ ماه موفق شدند آن را به پایان برسانند.

آن ها هم اکنون در این خانه زیبای چرخ دار از مناظر زیبا و شگفت انگیز کوهستان های فرانسه لذت می برند. در ادامه تصاویر مرحله به مرحله از تغییر این اتومبیل به یک خانه زیبا و آرام بخش را با هم ببینیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها