رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 400677

برانکو: باید باور کنیم میتوانیم قهرمان آسیا شویم

ساعت 24- سرمربی کروات پرسپولیس درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید برای این بازی بیش از آنکه دنبال پیروزی باشیم، به دنبال باورهای‌مان برویم.

style="text-align:justify">برانکو ایوانکوویچ این را می‌دانست که کسب پیروزی مقابل کاشیما در ژاپن، با توجه به شرایط فنی و امکاناتی که در اختیار دارد، کاری بسیار سخت و دشوار است به همین علت، هرگز قولی بابت رقم زدن برد نداد.

حالا، اما شرایط فرق کرده و پرسپولیس در مهم‌ترین آوردگاه تاریخی خود، نیازمند یک پیروزی پرگل برابر کاشیماست تا اولین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرد، افتخاری که البته به آن بسیار نزدیک است.

برانکو از دیروز، استارت تمرینات دوباره تیمش برای فینال برگشت در امارات را زد تا بازیکنانش را مهیای تقابل دوباره با کاشیما کند. او در حاشیه تمرین روز گذشته به بازیکنانش توصیه‌های مهمی کرد. شنیدیم برانکو در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «با این شرایط غریبه نیستیم. مقابل تیم‌هایی مثل السد در بازی مرحله گروهی یا الجزیره و الدحیل هم بازی رفت را باختیم و خیلی‌ها می‌گفتند کار پرسپولیس تمام است، اما رفتیم، جنگیدیم و ثابت کردیم چه تیم خوبی هستیم و می‌توانیم چه کارهای بزرگی انجام بدهیم.

حالا هم می‌خواهم که همان‌طور باشید. باید خودمان را برای بازگشت به این بازی آماده کنیم و از کوچک‌ترین امیدها، بهترین دستاورد را داشته باشیم.»

برانکو همچنین گفت: «ما باید برای این بازی بیش از آنکه دنبال پیروزی باشیم، به دنبال باورهای‌مان برویم، چون به چیزی بیشتر از پیروزی نیازمندیم. فقط کافی است قهرمانی را باور کنیم و سپس به آن برسیم. من می‌دانم شما چه پتانسیل بالایی دارید و شما هم می‌دانید که بازی کردن جلوی ۹۰ هزار تماشاگر به قصد قهرمانی، چه معنایی دارد پس باید اتحاد و تمرکزمان را حفظ کنیم و در کنار هم برای کسب بهترین نتیجه ممکن بجنگیم. این تنها راه باقی مانده پیش روی‌مان است.»

بازیکنان پرسپولیس که از نتیجه به دست آمده در فینالِ رفت حسابی ناراحت هستند، به خواسته برانکو همه اتفاقات در ژاپن را فراموش کردند تا به فکر بازی برگشت باشند. سرمربی سرخپوشان که همواره مسائل روحی و روانی را ارجح به مسائل فنی می‌داند، این بار نیز خواست که بازیکنان را به شرایط قبل از بازی برگشت مقابل الدحیل برساند؛ همان دیداری که سرخپوشان موفق شدند با را انداختن یک توفان واقعی، ۳ گل به شکست‌ناپذیرترین تیم لیگ قهرمانان بزنند و کار نشدنی را انجام بدهند.

این رازی است که برانکو به آن فکر می‌کند و می‌خواهد با رساندن راز گفته شده به حقیقت، جام را بالای دستانش ببرد.

خبر ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها