رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 400715

هشدار بهارستانیها به بازنشستگان

ساعت24-عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند و بعد از ۲۶ آبان مدیران بازنشسته را عزل کنند.

خبر

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به اینکه مدیران بازنشسته باید تا ۲۶ آبان ترک خدمت کنند، اظهار داشت: جای تاسف دارد که برخی از بازنشستگان حاضر به کناره‌گیری از سمت خود نیستند و فرصت خدمت را از جوانان نخبه و متخصص گرفته‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در اغلب مجموعه‌های کشور مدیران و مسئولان بازنشسته وجود دارند که باید قانون به طور کامل و بدون هیچگونه استثنائی اجرا و این افراد از سمت خود برکنار شوند.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان به صورت کاملا صریح و روشن تکلیف بازنشستگان را مشخص کرده است و دیکر کسی نمی‌تواند برای تثبیت جایگاه خود این مصوبه مجلس را دور بزند.

وی با اشاره به طرح اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان برای استثنا کردن برخی از مسئولان، گفت: برخی افراد تلاش زیادی برای تصویب این طرح کردند اما از ابتدا کاملا مشخص بود که این طرح شانسی برای تصویب در مجلس ندارد و همه بازنشستگان بدون استثنا باید از سمت خود کنار بروند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر ضرورت ورود سازمان بازرسی و دیوان محاسبات به این موضوع، اظهار داشت: سازمان بازرسی و دیوان محاسبات باید اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را در دستور کار خود قرار دهند و این افراد را عزل کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها