رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 400873

واشنگتن: تحریم‌ جدید علیه مسکو زمان‌بر است

ساعت 24- یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا می‌گوید که وزارت خارجه به زمان بیشتری برای مشاوره با کنگره در خصوص اعمال تحریم‌های احتمالی جدید علیه مسکو نیاز دارد.

style="text-align:justify"> وزارت خارجه آمریکا می‌گوید اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه به‌خاطر آنچه مشارکت این کشور در سوءقصد علیه یک جاسوس دوجانبه روس‌تبار و دخترش در انگلستان خوانده می‌شود، احتمالا زمان‌بر خواهد بود.

به نوشته اسپوتنیک، «رابرت پالادینو»، یک سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده می‌گوید که وزارت خارجه به زمان بیشتری برای مشاوره با کنگره در خصوص اعمال تحریم‌های احتمالی جدید علیه مسکو نیاز دارد.

وی افزوده که واشنگتن در حال بررسی تاثیر احتمالی تحریم‌ها بر منافع امنیت ملی خود است. وی روز سه‌شنبه خبر داده بود که اعمال تحریم‌های جدید در خصوص پرونده اسکریپال در دستور کار آمریکا قرار دارد.

ایالات متحده در هم‌بستگی با کشورهای اروپایی روسیه را به دست داشتن در سوءقصد به جان اسکریپال و دخترش یولیا در تاریخ چهارم مارس گذشته کرده است. مسکو بارها این ادعا را تکذیب کرده است. این سوءقصد در سالزبری انگلستان انجام شده بود.

روسیه بر اساس قانون آمریکایی مصوب سال 1991 مبنی بر حذف و کنترل تسلیحات شیمیایی و بیولوژیک تا ششم نوامبر فرصت داشت تا اقداماتی را صورت دهد و یا با تحریم مواجه شود. این فرصت دو روز پیش به پایان رسید.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها