رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 401072

برانکو:میخواهیم ازبزرگ‌ترین‌بازی30سال اخیرایران لذت ببریم

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کاشیمای ژاپن گفت: قبل از هر چیز به همه شما سلام می‌کنم و لذت می‌برم که این تعداد خبرنگار اینجا حضور دارند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: افتخار بسیار بزرگی است که در فینال آسیا باشیم. شاید برخی‌ها به نظرشان برسد که ما تحت فشار هستیم اما همانطور که کاپیتان هم چند دقیقه قبل گفت قلب ما پر از ایمان و امید است.

فردا بزرگ‌ترین بازی 30 سال اخیر ایران در پیش است

برانکو تاکید کرد: افتخار می‌کنم که در تهران این بازی را انجام می‌دهیم. این بازی بزرگترین بازی باشگاهی در ۳۰ سال اخیر است. ما افتخار می‌کنیم در اینجا حاضر هستیم و برای خانواده پرسپولیس بازی می‌کنیم. طبیعی است که کاشیما نسبت به ما امتیازاتی دارد اما آنها فقط نیمه اول را پشت‌سر گذاشتند. ما موقعیت های سختی مقابل السد و الدحیل قطر داشتیم که با کیفیت آن را حل کردیم.

فردا با 200درصد توان مان بازی خواهیم کرد

سرمربی پرسپولیس گفت: اطمینان دارم که بازیکنان فردا ۲۰۰درصد توان‌شان را می‌گذارند. من به آنها اعتماد دارم و بازیکنانم می‌دانند که فردا به دنبال کسب نتیجه خوب هستیم. ما البته فردا سیامک نعمتی محروم و امید عالیشاه مصدوم را در اختیار نداریم و از نظر تئوری از بازی قبل ضعیف‌تر هستیم اما این فقط تئوری است چون شک ندارم بازیکنانم فردا با تمام توان حاضر می‌شوند و هواداران هم می‌دانند تا همین‌جا کار بزرگی رقم زدیم و از هواداران ممنون هستم که از ما حمایت کردند. همه ما دوست داریم که فردا برنده باشیم تا با برد این فصل درخشان را به پایان برسانیم.

اختلاف ساعت کاری کرد تا در نیمه دوم هجومی بازی نکنیم

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در بازی رفت ساعت بازی به سود تیم کاشیما بود اما برای بازی برگشت چرا پرسپولیس ساعت بازی را تغییر نداد تا به سود این تیم باشد، گفت: همین اختلاف ساعت برای ما مشکل بود و ما را زمین‌گیر کرد. در این اختلاف ساعت زیاد خیلی مهم است که شما حدود ۷ روز زمان لازم دارید تا به شرایط عادی برگردید و این را می‌شد در نیمه دوم حس کرد که بچه‌های ما هجومی بازی نکردند. درباره حریف هم باید بگویم برای آنها تطبیق ساعت راحت‌تر است چون به سمت عقب از نظر ساعت برمی‌گردند و انتظار دارند که برای ما مشکل خاصی پیش نیاید. برانکو افزود: حقیقت این است که قاره آسیا، قاره بزرگی است و این اختلاف زمانی وجود دارد که نمی‌توانیم با آن کاری انجام دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها