رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402124

توضیحات هاشمی درباره شائبه عدم صلاحیت کاندیداهای شهرداری تهران

ساعت 24-رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره شایعات روز گذشته مبنی بر رد صلاحیت کاندیداهای شهرداری تهران گفت: در حال حاضر نمی‌توان در این باره اظهارنظر کرد. در جمهوری اسلامی هیچ وقت قبل از انتخاب صلاحیت‌ها بررسی نشده است.

محسن هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز صدمین جلسه شورای شهر که بخشی از آن به انتخاب شهردار پایتخت اختصاص دارد، در مورد جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر اظهار کرد: در این جلسه هم اندیشی در مورد کاندیداها و هجمه رسانه‌ای که روز گذشته در خصوص عدم صلاحیت آن‌ها صورت گرفت، صحبت شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در جلسه صبح رای گیری انجام شد یا خیر، گفت: در این جلسه رای گیری صورت نگرفت و این بار در صحن یک رای گیری واقعی خواهیم داشت، اگرچه برخی از اعضا این موضوع را پیشنهاد کردند.

هاشمی درباره عدم تایید صلاحیت کاندیداها توضیح داد: در حال حاضر نمی‌توان درباره عدم صلاحیت کاندیداها صحبت کرد؛ در جمهوری اسلامی هیچ زمانی چنین اتفاقی نیفتاده است و قصاص قبل از جنایت انجام نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران نیز گفت: در این باره صحبت زیاد دارم و فعلاً به این سوال پاسخ نمی‌دهم.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها