رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402191

سردار غیب‌پرور: آمریکا ببر کاغذی است

ساعت24- رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه دومینوی اضمحلال آمریکا شروع‌شده است، گفت: آمریکا ببر کاغذی است که فقط هیمنه پوشالی از آن باقی مانده است.

سردار غیب پرور
سردار غلامحسین غیب‌پرور در سومین اجلاسیه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین عنوان کرد: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در تلاش‌اند تا ما سراغی از شهیدان نگیریم و اثری از ریشه‌های شگرف اسلام، قرآن کریم و اهل بیت(ع) باقی نماند؛ دشمن به دنبال گسترش اسلام آمریکایی است نه اسلام ناب محمدی.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: دشمنی دشمنان هر روز غلیظ‌تر از قبل می‌شود اما به فضل الهی شاهد آن هستیم که نکبت تمامی وجود آن‌ها را فراگرفته است، آمریکا امروز در ضعف شدید قرار دارد و به ببر کاغذی تبدیل شده که تنها هیمنه‌ای پوشالی از آن باقی مانده است.

وی ادامه داد: آمریکا انسان‌های حقیر و پست را در عربستان به عنوان رژیم آل‌سعود به کار برده که تفاوتی با رژیم منحوس صهیونیستی ندارد و هر دو اهرم‌های آمریکا هستند اما به یُمن پایداری ملت اسلام، آمریکا مدام در حال شکست است.

غیب‌پرور اظهار کرد: دومینوی اضمحلال آمریکا شروع شده است و آینده جهان متعلق به آمریکا نیست بلکه به اسلام تعلق دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان کور خوانده‌اند چراکه ما از راه انقلاب سست نمی‌شویم و اهل معامله دین خود با دنیای کثیف دشمنان و دنیای استکبار نیستیم.

این مسئول با بیان اینکه اگر نسبت به دین خدا، انقلاب اسلامی، راه شهدا و اهداف بلند آن مومن و استوار باشیم این انقلاب با قوت ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: بهترین راه پای‌بند بودن به انقلاب اسلامی حرکت در راه مستقیم شهداست.

وی افزود: شهیدان فاتحه‌خوان نمی‌خواهند بلکه رهروانی می‌خواهند که پای انقلاب اسلامی بایستد و آن را با قوت ادامه دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ابراز کرد: بعد از دوران دفاع مقدس برخی به شک افتاده و گفتند دوران شهید و شهادت تمام شده است اما خداوند با بازکردن درب‌های مدافعان حرم نشان داد که این شهدا، ادامه‌دهنده راه پررهرو شهیدان هستند.

غیب‌پرور در پایان خاطرنشان کرد: امروز با وجود اوج مشکلات معیشتی و اقتصادی شاهد پای‌بندی ملت به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم که نمونه و سند بارز آن حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها