رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402449

هدف ما قرار گرفتن بر سکوی نخست جهان است/ جای خالی شفیع در فدراسیون کاملا حس میشود

عضو تیم ملی هاکی کشورمان گفت: هدف ما قرار گرفتن بر سکو نخست است که امیدوارم با بهبودی وضعیت موجود در کشور به این مهم دست یابیم.

ساسان حاتمی‌نژاد عضو تیم ملی هاکی کشورمان درباره وضعیت کلی هاکی ایران و شرایط اردوهای تیم ملی به خبرنگار برنا گفت: برای رشد هاکی در چند سال اخیر برنامه‌های زیادی انجام شده است، درحال حاضر تیم زیر 23 سال کشور در اردوی روسیه حضور دارد و پس از این، تیم بزرگسالان برای حضور پرقدرت در مسابقات جام ملت‌ها دو اردوی مشترک با کشورهای ترکیه و پاکستان برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همه این اقدامات در واقع به نوعی زمینه سازی برای مسابقات جام جهانی است. معتقدم با این شرایط می‌توانیم چهار سال دیگر جایگاه خودمان را در سکو جهانی ارتقا بدهیم. هدف ما قرار گرفتن بر سکو نخست است و امیدوارم با بهبودی وضعیت موجود در کشور به این امر مهم دست یابیم.

حاتمی نژاد در پایان با اشاره به نبود بهرام شفیع در ریاست فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: این روزها علاوه بر مشکلات ارزی که اکثر رشته‌های ورزشی با آن روبرو هستند، جای خالی بهرام شفیع نیز به خوبی در فدراسیون حس می‌شود. وجودشان همیشه برای ما دلگرمی محسوب می‌شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها