رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402572

وقتی هوش مصنوعی مایکروسافت احساس شما را تشخیص می دهد! +عکس

ساعت 24-هوش مصنوعی پیشرفت های فوق العاده ای داشته است و همواره در زمینه شناسایی چهره این پیشرفت ها بیشتر هم بوده است چون این سیستم به «گوش تو سخن های نهان خواهد گفت». مایکروسافت اموشن (Microsoft Emotion Api) می تواند احساس افراد را از روی عکس تشخیص بدهد. جذاب است نه؟

هوش مصنوعی پیشرفت های فوق العاده ای داشته است و همواره در زمینه شناسایی چهره این پیشرفت ها بیشتر هم بوده است چون این سیستم به «گوش تو سخن های نهان خواهد گفت». مایکروسافت اموشن (Microsoft Emotion Api) می تواند احساس افراد را از روی عکس تشخیص بدهد. جذاب است نه؟


حتما برای شما سوال پیش آمده است که مایکروسافت اموشن (Microsoft Emotion Api) چطور می تواند احساس افراد را از روی عکس تشخیص بدهد؟

این هوش مصنوعی جذاب مایکروسافت چهار فاکتور را از صورت شما بررسی می کند و بر اساس آن هشت احساس را در شما تشخیص می دهد. حتما توجه دارید که باید کیفیت تصویر بالا باشد و چهره شما در مرکز آن قرار گرفته تا Emotion مایکروسافت بتواند صحیح تر عمل کند. توجه داشته باشید که منظور از کیفیت لزوما رزلوشن نیست.


در این صفحه یک تصویر مناسب از خود آپلود کنید یا اگر از قبل لینکی از آن دارید، آن را وارد کنید. توجه داشته باشید که حجم تصویر کمتر از ۴ مگابایت باشد. پس از آپلود شدن چهره یا چهره های داخل تصویر شناسایی شده و با تپ / کلیک کردن روی مربع (طراحی مایکروسافت طور!) هوش مصنوعی Emotion مایکروسافت احساسات شما را در آن تصویر نمایش داده می دهد.

حتما در ذهن خود جای خطا را برای این هوش مصنوعی مایکروسافت باز بگذارید و بیشتر به چشم تفریح به آن نگاه کنید تا ابزار قضاوت. نظر شما چیست؟ برای شما نتایج صحیحی نشان داد؟ از جمله کاربردهایی که می توان برای هوش مصنوعی Emotion مایکروسافت متصور شد، میزان رضایت مشتری است. شما چه کاربردهایی را برای آن متصور هستید؟
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها