رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402591

نجفی خوشرودی: بررسی اظهارات ظریف در مورد پولشویی در کمیسیون امنیت ملی

ساعت24-سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) یکشنبه آینده - 27 آبان 97 - با حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، نماینده شورای نگهبان و دستگاه های ذی ربط در این کمیسیون بررسی می شود.

علی نجفی خوشرودی اظهار داشت: لایحه CFT به عنوان دستور کار اصلی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس یکشنبه هفته آینده در این کمیسیون بررسی می شود و به همین دلیل از رییس دستگاه دیپلماسی برای شرکت در این جلسه دعوت شد.

وی افزود: در این جلسه مسئولان و نهادهای دستگاه های مختلف از جمله وزارت امور خارجه، معاونت حقوقی رییس جمهوری و دستگاه های امنیتی حضور می یابند و به احتمال زیاد در حاشیه این جلسه درباره اظهارات اخیر ظریف در مورد پولشویی گفت وگو می کنیم.

اشتباه در ترجمه CFT بعید است
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در پاسخ به سوالی درباره ادعای یکی از نمایندگان عضو این کمیسیون درمورد ترجمه اشتباه لایحه CFT و این که ترجمه جدیدی باید به مجلس ارائه شود، گفت: بعید می دانم این اتفاق افتاده باشد، سندی به این مهمی آن هم در دستگاه های مهم مانند وزارت امور خارجه و معاونت حقوقی رییس جمهوری بررسی شده، بعید است که اشتباه ترجمه شده باشد.
نجفی خوشرودی ادامه داد: متن اصلی این کنوانسیون به زبان انگلیسی موجود است، این متن که به زبان دیگری به جز انگلیسی نیست، همگان می توانند آن را مشاهده کنند و این کاملا مشخص است.
وی یادآور شد: این موضوع نیز در جلسه روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بررسی می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها