رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402631

تاکید سردار سلامی بر حفظ شرایط مناسب روحی و جسمی تمامی نیروها

ساعت24-جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر حفظ شرایط مناسب روحی و جسمی تمامی نیروها به عنوان یکی از نقاط تمرکز سپاه پاسداران تاکید کرد.

سردار سلامی.jpg
سردار پاسدار حسین سلامی در همایش سلامت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محوریت طرح امام رضا (ع) در بندرعباس گفت: هدف از برگزاری این همایش این است که فرماندهان ما بتوانند سالانه مسئولیت‌هایشان را در حوزه سلامت بازشناسی کنند و نسبت به توسعه و تقویت وضعیت بهداشت و سلامت در سطح کل نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات شایسته و لازم را انجام دهند.

وی افزود: نیروی دریایی در طول سواحل و محل‌های استقرار، مراکز درمانی و بیمارستان‌های تخصصی نیز راه‌اندازی کرده است.

دبیر طرح سلامت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بیمارستان صاحب‌الزمان (عج) در بندرعباس که ساختمان جدید آن نیز در فضای بیمارستان فعلی در حال ساخت است، بیمارستان حضرت قائم (عج) در بوشهر و بیمارستان‌های نیروی دریایی سپاه در جاسک، شیراز و خوزستان از مهم‌ترین این بیمارستان‌ها است که علاوه بر نیروی‌های نظامی به عموم مردم نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

سلامی خاطرنشان کرد: رکن اصلی قدرت دفاعی بر نیروی انسانی بها نهاده شده و حفظ شرایط مناسب روحی و جسمی همه نیروها به‌ویژه نیروهایی که در دریا مأموریت دارند یکی از نقاط تمرکز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

همچنین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این همایش گفت: طرح امام رضا (ع) بخشی از طرح توسعه بهداشت در نیروی‌های مسلح است که یازده کمیته مختلف از جمله کمیته عمران و سازندگی با موضوع سلامت، کمیته تربیت‌بدنی، بهداشت روان و پزشکی جامع‌نگر دارد.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراکز درمانی و بیمارستان‌های تخصصی هفت استان کشور به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: در استان هرمزگان نیز افزون بر بیمارستان تخصصی صاحب‌الزمان (عج)، مراکز درمانی در بندرلنگه، قشم و جاسک نیز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها