رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402635

هر 3 زن ناصر محمدخانی در کنار هم + عکس

ناصر محمدخانی در حالی با زن سومش ازدواج کرد که زن اولش توسط شهلا کشته شده بود و زن دومش - شهلا- در سال 89 اعدام شد.

17 مهرماه سال 81 یکی از جنجال ترین جنایات ایران رخ داد و در آن زن 32 ساله ای به نام لاله سحرخیزان که همسر ناصر محمدخانی بود در غیاب دو پسرش که هردو در مدرسه بودند به طرز فجیعی به قتل رسید.

باوجود اینکه ناصر در زمان قتل در اردوی آلمان بسر می برد پلیس و قاضی پرونده تجسس های خود را روی این فوتبالیست متمرکز کردند و پی بردند زنی به نام شهلا همسر صیغه ای وی بوده و بسیار روی لاله حساس است.

62411_378

شهلا بازداشت شد و با وجود اصرار به بی گناهی در قتل لاله 11 ماه بعد لب به اعتراف باز کرد و در بازسازی صحنه جنایت جزییات قتل لاله را فاش کرد که کاملا با صحنه قتل مطابقت داشت.

شهلا به اعدام محکوم شد و پس از بررسی پرونده این قتل از سوی 35 قاضی بالاخره روز 10 آذرماه به دارمجازات آویخته شد.

62412_872

جنجال های ناصر با وجود اینکه پرونده قتل همسرش و اعدام زن صیغه ای اش باید فروکش می کرد اما وجود یک زن دیگر در زندگی اش باز او را بر سر زبانه ها انداخت او با زنی در باقرآباد صیغه کرد و یک روز با بستن بار سفر پا به فرار گذاشت و سپس در بازگشت به تهران توسط خانواده همسر صیغه ای اش به زور ربوده شد و با اطلاع به پلیس نجات یافت.

حالا بعد از اینکه دیگر زنی در زندگی ناصرمحمدخانی حضور نداشت این فوتبالیست بار دیگر سر سفره عقد نشست و با یک زن 38 ساله نقاش با نام سپیده که خود نیز پسری نوجوان دارد ازدواج کرد.

در مراسم ازدواج ستاره سابق پرسپولیس که دوپسرش به نام های علی و عرفان هم حضور داشتند، مجتبی محرمی،مرتضی فنونی زاده، رحیم یوسفی،بهروز رهبری فرد و .. جزو میهمانان اصلی بودند

62410_620

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها