رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402640

خرید ویژه پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل

پرسپولیس به احتمال زیاد در نیم فصل لیگ برتر و همزمان با پایان محرومیت از نقل و انتقالات خود یک بازیکن برای هدفی خاص خواهد خرید.

حسین ماهینی با مصدومیت در ناحیه رباط صلیبی در دربی تهران ادامه فصل را از دست داد. هم‌چنین محمد انصاری با مصدومیت رباطی که در بازی برگشت فینال آسیا برایش اتفاق افتاد، باتوجه به نقل قول های مطرح شده از برانکو، به این نتیجه رسید که حالا حالاها از انصاری در ترکیب پرسپولیس خبری نخواهد بود. این در حالیست که این بازیکن که سابقه بازی برای تیم‌ملی را نیز دارد، در دو پست عصای دست برانکو بود. یعنی دفاع وسط و دفاع چپ.

با در نظر گرفتن مهدی شیری که در نیم‌فصل به جمع سرخ‌پوشان اضافه می‌شود، پرسپولیس در پست دفاع میانی تنها شجاع خلیل زاده و جلال حسینی را در اختیار خواهد داشت و شایان مصلح نیز تنها دفاع چپ تخصصی این تیم خواهد بود. در نتیجه این تیم در هیچ کدام از پست های تدافعی حتی یک مهره ذخیره قابل اتکا نخواهد داشت. بدین ترتیب نیاز به خرید مدافع برای پرسپولیس از نان شب هم واجب‌تر خواهد بود.

با در نظر گرفتن خرید هایی که پرسپولیس در ابتدای فصل داشت این تیم یک سهمیه بزرگ‌سال دیگر برای خرید بازیکن در اختیار دارد و در صورتی که بخواهد بیشتر از یک مدافع در بازار نقل و انتقالات به لیست تیمش اضافه کند باید نام ماهینی یا انصاری از لیست این تیم خارج شود تا جا برای بازیکن جدید باز شود. گفته می‌شود اولویت اصلی باشگاه خرید یک مدافع چپ بوده و در ادامه به دنبال مدافع میانی خواهد بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها