رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402766

سرلشکر موسوی:رژیم صهیونیستی از دسترسی زمینی ایران به سرزمین‌های اشغالی هراسناک است

ساعت24-فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم نامشروع صهیونیستی از دسترسی زمینی ایران به مناطق اشغالی هراسناک است، گفت: حرکت ما برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب و اندیشه‌های امام و رهبری و ایجاد تمدن اسلامی هر روز شتاب بیشتری می‌گیرد.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز طی سخنانی در مراسم هفتمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم (پدر موشکی ایران) که در در حسینه امام‌رضا(ع) فرماندهی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، شهید طهرانی مقدم و شهید احمد کاظمی را از مصادیق بارز شجره طیبه دانست و تصریح کرد: آنها در جنگ اراده‌ها پیروز شدند و پرچم فتح را در آخرین خاکریز قبل از سرزمین‌های آشغالی کوبیدند تا در خیز آخر، یکی از آرمان‌های انقلاب را محقق کنند.

وی افزود: هوافضا، نیرویی است که برای دشمنان، صاعقه رعب و وحشت و برای دوستان، بارقه‌ای از رحمت را به دنبال دارد.

فرمانده ارتش تهدیدات گوناگون سیاسی، اقتصادی، فکری و امنیتی که پس از دفاع مقدس علیه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت ایجاد شد را مورد اشاره قرار داد و گفت: فتنه داعش در سوریه و عراق، جنایات آمریکا و سعودی در یمن، ایران‌هراسی و تبلیغات سوء در فضای مجازی در قلمرو فکری، گسترده‌ترین تحریم‌های اقتصادی و اعمال فشارهای ناجوانمردانه سیاسی، از قبیل این تهدیدات است.

اهم اظهارات فرمانده کل ارتش به شرح زیر است:

وی شکست‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله در جنگ ۳۳ روزه و ناکامی اخیر و نیز اضمحلال گروه‌های تروریستی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این‌ واقعیات در کنار تداوم مقاومت، نشانه شکل‌گیری ژئوپولتیک مقاومت و سرخوردگی و ناکامی دشمنان نظام و ملت ایران است. امروز می‌توانیم ادعا کنیم اصل سلطه و هژمونی آمریکا در غرب آسیا به سر آمده، در مقابل، عصر پیشگامی جمهوری اسلامی فرا رسیده است.

* منطقه غرب آسیا تبدیل به عرصه شکست‌های بزرگ آمریکای جنایت‌کار شده است؛ این‌ها تنها بخشی از شجره طیبه شهداست؛ البته این پایان کار نیست؛ در میانه راه هستیم. پیام شهیدان، حرکت و تلاش تا تحقق تمام آرمان‌های والای انقلاب است؛ آرام نگرفتن تا کوبیدن سر خصم به سنگ؛ به خواست خدا.

* راهبرد مداخله آمریکا در منطقه از راه دور است. برخی از کشورها با دولت‌های قرون وسطایی خود و رفتار مولد خشونت و جنگ در یمن؛ همچنین حمایت از تروریست‌ها در منطقه، از یک سو به دنبال انحراف مردم منطقه از مشروعیت خود هستند و از طرفی رویاهای جاه‌طلبانه صدامک‌ها را دنبال می‌کنند.

*رژیم نجس و نامشروع صهیونیستی که حیات پلید آن با شرارت همراه بوده و با جنگ‌افروزی به دنبال تثبیت موقعیت خود بوده، با شرارت در سوریه تلاش می‌کند روند اضمحلال محتوم خود را کند کند؛ همچنین با عادی‌سازی روابط با اعراب مرتجع، قصد دارند تهدیدات علیه ایران را افزایش دهد.

*سازمان‌های تروریستی یکی دیگر از بازیگران منطقه و سرعت‌گیرهای مقاومت در منطقه است. فتنه‌انگیزی همه این گروه‌ها با هدایت آمریکاست؛ بر ماست که با هوشیاری راهبردی، روز به روز بر توانمندی دفاعی بیافزاییم تا راه نیمه‌تمام شهدا را طی کنیم تا فردای قیامت در پیشگاه شهدا روسفید باشیم. به خواست خدا و برکت خون شهدا، دشمنان ضعیف‌تر از هر زمانی هستند؛ آمریکای ترامپ ضمن انزوای بین‌المللی، تمام دستاوردهای دروغین دموکراتیک را نابود کرده است.

* رژیم نامشروع صهیونیستی از عدم کارایی گنبد پنبه‌ای، سرخورده است و از دسترسی زمینی ایران به مناطق اشغالی هراسناک است، حرکت ما برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب و اندیشه‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظّم انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی هر روز شتاب بیشتری می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها