رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402834

نقوی:مردم و مسئولان مثل دوران دفاع مقدس آرایش جنگی بگیرند

ساعت24-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ تمام عیار با استکبار جهانی قراردارد تاکید کرد: امروز تمامی مردم و مسئولان همچون دهه ۶۰ و دوران دفاع مقدس باید در مقابله با دشمن آرایش جنگی به خود بگیرند.

سیدحسین نقوی حسینی
سید حسین نقوی حسینی در آئین معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان ورامین افزود: مسئولان در هر پست و مقام، باید در کنار کارهایی که انجام می دهند به فکر این جنگ نیز باشند.

نماینده مردم ورمین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط جنگی، ساعت ۹ صبح سر کار آمدن و ۱۲ به منزل بازگشتن نمی تواند کشور را به سرمنزل مقصود برساند. امروز دشمنان نظام با تفکرات مختلف قومیتی، مذهبی، نظامی و تشکیلاتی تا پای مرزهای ایران اسلامی آمده اند و در این شرایط کوچکترین خطا از افراد قابل قبول نیست.

نقوی حسینی با بیان اینکه دشمنی استکبار علیه ملت ایران تمامی ندارد اظهارداشت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی با رصد دقیق خود روزانه یکصد توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کشف می کنند و در این شرایط بی توجهی و بیان مطالب تفرقه انگیز جز لطمه زدن به نظام فایده دیگری در پی ندارد.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و انسجام ملی در مواجهه با دشمن گفت: امروز همه وظیفه دارند در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی با حفظ وحدت از اقدامات تفرقه آمیز بپرهیزند و نقدی نیز اگر وجود دارد در جایگاه خود و به خاطر اصلاح امور ارائه دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها