رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402846

کنعانیمقدم:‌ باید نوعی همگرایی سیاسی شکل بگیرد

ساعت24- دبیرکل حزب سبز ایران معتقد است برای عبور از مشکلات کشور باید موانع موجود در راه توسعه فرهنگ ایرانی-اسلامی برداشته شود.

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل حزب سبز ایران درباره راه برون‌رفت از بحران‎های کشور، به ایرناپلاس می‎گوید تا به الان اقدامات مهمی در رابطه با الگوی ایرانی- اسلامی انجام شده‎ است و بنابراین امیدواریم این فرهنگ‌سازی‌ها، به‎زودی نتیجه خود را در زندگی مردم نشان دهد. درنتیجه باید موانع موجود در راه توسعه فرهنگ ایرانی-اسلامی برداشته شود.


کنعانی مقدم درباره آسیب‎هایی که در کشور وجود دارد، توضیح می‎دهد: آسیب‎هایی که در کشور وجود دارد را می‎توان به سه بخش تقسیم کرد: مواردی که متأثر از فرهنگ منحط غرب، نفوذ فرهنگی و یا تهاجم فرهنگی و به عبارتی دیگر اقداماتی است که دشمن انجام داده و روی فرهنگ ما تأثیر گذاشته است. مورد دیگر نیز آسیب‎های مربوط به کوتاهی‎های مسئولان کشور در رابطه با بحث توسعه فرهنگی، نگاه عمیق به مسائل فرهنگی و همچنین مقابله با آسیب‌های اجتماعی در رابطه با اعتیاد و مفاسد است. مسئله آخر تمدن سازی است تا از این طریق بتوان فضای کشور را به سمت توسعه فرهنگی و سیاسی پیش برد.

کنعانی مقدم همچنین معتقد است ما نیز باور داریم که باید نوعی همگرایی سیاسی صورت بگیرد. به همین دلیل، ما مدت‎هاست که گفت‎وگوی بین احزاب و گروه‌های سیاسی را مطرح کرده‌ایم. همچنین جلسات متعدد و زیادی با احزاب اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل داشته‌ایم.

وی اضافه می‎کند که قانون جدید احزاب پیشنهاد شده است که به‎نظر من با تصویب چنین قوانینی می‎توان با این مشکلات مقابله کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها