رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402919

عارف درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

ساعت 24- رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در پی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه رانندگی در جریان سفر به استان گلستان، پیام تسلیتی صادر کرد.

style="text-align:justify">محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، در پی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی بر اثر سانحه رانندگی در جریان سفر به استان گلستان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انالله و اناالیه راجعون

مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا دو مدیر موفق کشور، خدمتگزاران صدیق مردم و دلسوزان این مرز و بوم آقایان دکتر سید محمد تقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رئیس و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در آستانه شهادت امام حسن عسگری(ع) بر اثر سانحه رانندگی به جوار رحمت حق عروج نمایند و فارغ از زحمت این دنیای خاکی در پیشگاه حضرت حق آرام گیرند. تحمل این ضایعه بزرگ، سخت است و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او تحمل این مصیبت غیرممکن است. هر کس که از نزدیک با این عزیزان سفر کرده، آشنایی داشت مفتون نجابت، مهربانی، صفا، پاکی و خلوص آن‌ها و شیفته سخت‌کوشی و خستگی‌ناپذیری آن‌ها می‌شد.

بدون تردید نام بزرگ این عزیزان در قلب و حافظه‌ مردم ایران ماندگار خواهد بود.

اینجانب وظیفه می‌دانم، درگذشت نابهنگام این اسوه‌های جهاد و تلاش و ایثارگران خدوم، که در مسیر خدمت به مردم، جان خود را تقدیم نمودند به پیشگاه امام زمان (عج) مقام معظم رهبری، هیات دولت جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگوار ایران و خانواده‌های سوگوار و مصیبت دیده ایشان تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان علودرجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می‌کنم.

محمدرضا عارف»

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها