رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 402929

پوتین: از نفت ۷۰ دلاری راضیام

ساعت24 - رییس جمهور روسیه اظهار کرد در دیدار با همتای آمریکایی خود در پاریس، درباره قیمت نفت گفت‌وگو کرده و روسیه از قیمت فعلی نفت راضی است.

نفت
style="text-align:right">رییس جمهور روسیه اظهار کرد در دیدار با همتای آمریکایی خود در پاریس، درباره قیمت نفت گفت‌وگو کرده و روسیه از قیمت فعلی نفت راضی است.

ولادیمیر پوتین نسبت به وضعیت فعلی بازار در مقایسه با همتایان خود در اوپک، خوش‌بینی بیشتری دارد. وی اظهار کرده که قیمت ۷۰ دلاری هر بشکه نفت کاملا مناسب است.

وی وعده نداد روسیه تولید خود را همان طور که برخی از اعضای اوپک درخواست کرده‌اند، به منظور حمایت از قیمت‌ها کاهش می‌دهد اما گفت قصد دارد به همکاری با اوپک برای تثبیت بازار نفت ادامه دهد، زیرا اقدامات فعلی نتایج مثبتی داشته‌اند.

رییس جمهور روسیه همچنین نسبت به بهبود روابط با آمریکا در دیداری که با ترامپ در اواخر ماه جاری در حاشیه نشست گروه ۲۰ در آرژانتین خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، قیمت نفت برنت هفته جاری به دلیل نگرانی از اشباع عرضه تحت تاثیر رکورد بالای تولید آمریکا و تحریم‌های ملایم‌تر از حد انتظار آمریکا علیه ایران به کمتر از ۷۰ دلار در هر بشکه سقوط کرد. در این بین، اوپک اعلام کرده سرگرم بررسی بازگشت به کاهش تولید است اما روسیه هیچ اظهارنظری نکرده و رویکرد صبر و مشاهده را در پیش گرفته است.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها