رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403188

۴ هزار و ۸۱۳ بازدید میدانی از مبادی عرضه شرکت پخش منطقه تربت‌حیدریه

ساعت24-مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه در ۶ ماه امسال، ۴ هزار و ۸۱۳ مورد بازدید از مصرف‌کنندگان عمده و مجاری عرضه سوخت داشتند.

خبر
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی، مدیر منطقه با بیان این مطلب، از ۱۴۵ گشت مشترک مسئولان نظارتی منطقه با نیروی انتظامی و مسئولان تعزیرات حکومتی خبر داد.

وی ثبت آمارها در سامانه جامع، پایش مصرف‌کنندگان عمده و جزء، افزایش بازدیدهای کنترلی و نظارتی و حضور میدانی مسئولان منطقه در قالب گروه‌های نظارتی، انجام گشت‌های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی را از مهم‌ترین اقدام‌های این منطقه در حوزه مبارزه و پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی عنوان کرد.

به گزارش شانا، منطقه تربت حیدریه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، وظیفه سوخت‌رسانی به ۹ شهرستان جنوب استان خراسان رضوی‌ شامل شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات، زاوه، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، گناباد، بجستان و خواف را برعهده دارد که از طریق ۶۱ جایگاه عرضه بنزین و نفت‌گاز و ۱۲۰ فروشندگی و تعاونی روستایی انجام می‌شود.

موقعیت راهبردی منطقه تربت حیدریه در محور مواصلاتی جنوب به شمال و همچنین هم مرز بودن این منطقه با کشور افغانستان از جمله دلایل لزوم نظارت‌های جدی بر عرضه سوخت است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها