رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403287

توضیح آموزش و پرورش خراسان رضوی در مورد یک شایعه

ساعت24- آموزش و پرورش خراسان رضوی در مورد شایعه منتشر شده در فضای مجازی در مورد یکی از مدارس مشهد توضیح ارائه کرد.

style="text-align:justify">خبری در فضای مجازی مشهد به همراه یک عکس توزیع شد که بیانگر این بود که دانش آموزان مدرسه‌ای پسرانه در مشهد باید برای خروج از کلاس برگه مکتوب پر کنند و در برگه‌ای که در این زمینه در فضای مجازی منتشر شده بیانگر این است که دانش آموز برای حضور در سرویس بهداشتی نیز باید دارای مجوز مکتوب باشد.

اسلامی نژاد؛ کارشناس مسئول مدارس غیردولتی خراسان رضوی در این زمینه اظهار داشت: در فایل و عکس اصلی به هیچ عنوان چنین چیزی قید نشده و مقداری در این قضیه شیطنت شده است.

وی بیان کرد: رویکرد این مدارس، رویکردی علمی و مذهبی است و جزو مدارس پرطرفدار ماست؛ حجم و تعداد دانش آموزان این مدارس بالاست و یکسری آئین نامه‌های آموزشی و انضباطی دارند که این رویکرد مورد اقبال خانواده‌هاست. هر طبقه مدارس بعثت، خاص یک پایه است.

کارشناس مسئول مدارس غیردولتی خراسان رضوی گفت: هر پایه نیز یک مدیر پایه دارد و در آنجا حضور می‌یابد تا دانش آموزان دچار مشکل نشوند و ورود و خروج دانش آموزان نیز از این طریق کنترل می‌شود.

اسلامی نژاد تصریح کرد: نکته مثبت این اتفاق این است که خروج دانش آموز از کلاس و مدرسه طولانی نمی‌شود و وضعیت قابل رصد است؛ از لحاظ نظم آموزشگاه این اتفاق رخ می‌دهد و به هیچ وجه برای حضور سرویس بهداشتی نیاز به برگه خروج از کلاس ندارند و انتشار چنین مطلبی در فضای مجازی کذب است.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها