رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403440

رئیس دیوان عدالت اداری: آمریکا نمیتواند رفتار مردم ایران را تغییر دهد/ تمام بحث‌های هسته‌ای و حقوق‌بشر بهانه است

ساعت24-رئیس دیوان عدالت اداری گفت: آمریکا به دنبال تغییر رفتار مردم ایران می باشد که این خواسته آمریکایی ها در مقابل مردمی که چهل سال در برابر استکبار مقاومت کردند بی فایده است.

حجت الاسلام بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری، در نشست کارشناسان دفاتر استانی دیوان عدالت اداری، جایگاه دیوان را در حل مشکلات مردم مهم دانست و گفت: مردم به دیوان عدالت اداری نیازمند هستند و با توجه به حجم پرونده ها نشان می‌دهد که مردم امیدوار هستند با مراجعه به دیوان می‌توانند به خواسته خود رسیدگی کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه پرچم دار دین مردم این مملکت هستند، افزود: با توجه به همه طعنه ها و ملامت ها مردم در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و چهل سال در برابر تلاش دشمنان مقاومت کردند.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: تمام بحث‌های هسته‌ای و حقوق‌بشر بهانه است و آمریکائی‌ها به دنبال تغییر رفتار مردم ایران می‌باشند، که این خواسته آمریکایی‌ها در مقابل مردمی که چهل سال مقاومت در برابر استکبار و هشت سال دفاع جانانه در برابر جنگ تحمیلی داشتند بی فایده است.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه در حال گذر از یک پیچ تاریخی هستیم، گفت: در موقعیت ویژه‌ای قرار داریم و وظیفه سنگینی برعهده ما نهاده شده است و باید بتوانیم به سلامت از آن عبور کنیم که خدا را شکر این امر در حال حصول هست و دیوان عدالت اداری نیز بخشی از این مجموعه می باشد.

حجت الاسلام بهرامی در پایان با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: حتی در سلام کردن از مراجعین سبقت بگیریم و با چهره‌ای بشاش کار آنها را پیگیری کنیم چرا که اینگونه برخوردها باعث می‌شود ارباب رجوع حتی اگر کارش انجام نشدنی و یا بدون جواب باشد از این که مورد احترام واقع شده است، با رضایت کامل محل کارمان را ترک می کند.

گفتنی است نشست کارشناسان دفاتر استانی دیوان عدالت اداری از صبح امروز به مدت دو روز در سالن همایش های غدیر دیوان عدالت اداری در حال برگزاری می باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها