رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403472

الشرق الاوسط: فرودگاه بیروت سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی را متوقف کرد

ساعت24-روزنامه الشرق الاوسط سعودی روز یکشنبه به نقل از منابع لبنانی نوشت: لبنان بدون اعلام موضع رسمی متعهد شده است که به شرکت های هواپیمایی ایرانی و سوری در فرودگاه بین المللی بیروت سوخت رسانی نکند.

هواپیما
این روزنامه همچنین به نقل از منابع خود نوشت: این شرکت ها که تحت تحریم های بین المللی هستند، در لیست تحریم طولانی مدتی هستند که لبنان آنها را دریافت کرده است.

منابع الاشرق الاوسط افزودند: این فهرست شامل شرکت های ایرانی نظیر شرکت هواپیمایی ماهان و دو شرکت دیگر می شود و علاوه بر این شامل شرکت های هواپیمایی سوریه نظیر «شام وینعز» و هواپیماهای خطوط هوایی عربی سوریه نیز می شود.

براساس نوشته این روزنامه، لیست تحریم های مذکور همچنین شامل یک شرکت هواپیمایی از بلاروس به نام «بیلاویا» و شرکت های هواپیمایی دیگری که در لبنان فرود نمی آیند، نیز می شود.

همین روزنامه به نقل از منابع سیاسی لبنانی مرتبط با همین پرونده آورده است که این تصمیم بین المللی است و لبنان نمی تواند از آن تخطی کند.

این منابع همچنین گفته اند که لبنان هرگز از تصمیمات بین المللی تخطی نخواهد کرد بلکه به آنها پایبند است و علاوه بر این دستوراتی درخصوص لزوم پایبندی به این فهرست به فرودگاه لبنان صادر شده است.

شفقنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها