رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 403542

مامور انتظامی در درگیری مسلحانه رودبار جنوب شهید شد

ساعت 24-رئیس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب استوار سجاد جرجندی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

رئیس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب گفت: در پی درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب استوار سجاد جرجندی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

ابوذر عطا پور گفت : ساعت 19 دیشب پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین گشت زنی در میدان عاشورا به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست بازرسی می دهد.

وی ادامه داد: استوار سجاد جرجندی برای بررسی خودرو به سمت خودروی 405 حرکت می کند و به محض نزدیک شدن به خودرو سرنشین خودرو این مامور را به رگبار می بندد و زخمی می کند.

عطاپور ادامه داد: استوار جرجندی به بیمارستان 12 فروردین کهنوج منتقل می شود ولی متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

فرماندار رودبار جنوب گفت: برای بررسی وضعیت جسمانی استوار جرجندی از ابتدای انتقال به بیمارستان 12 فروردین در این بیمارستان حاضر شدم و پیگیر وضعیت استوار جرجندی بودم ولی متاسفانه تلاش ها برای بهبود شرایط جسمی وی بی نتیجه بود.

وی با بیان اینکه خودروی 405 بلافاصله از صحنه جرم متواری می شود، اظهار داشت: عملیات شناسایی و دستگیری قاتل شهید جرجندی ادامه دارد.

رودبار جنوب یکی از هفت شهرستان جنوبی کرمان است و در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها