رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403551

مخالفت خانواده «سمیع الحق» با نبش قبر وی توسط پلیس

ساعت24-با وجود اینکه خانواده «سمیع الحق» رهبر سابق حزب جمعیت علمای اسلام و رهبر معنوی طالبان با نبش قبر وی مخالفت کردند، پلیس موفق شده در این زمینه رای دادگاه را بدست آورد.

با وجود اینکه خانواده «سمیع الحق» رهبر سابق حزب جمعیت علمای اسلام و رهبر معنوی طالبان با نبش قبر وی مخالفت کردند، پلیس موفق شده در این زمینه رأی دادگاه را بدست آورد.

پلیس پاکستان برای تحقیقات و کالبد شکافی همچنین کمک گرفتن از پزشکی قانونی خواهان نبش قبر مولانا سمیع الحق که چندی پیش به طرز مرموزی ترور شد است و با توجه به مخالفت‌ها به دادگاه راولپندی مراجعه کرد. دادگاه راولپندی با نبش قبر مولانا‌سمیع الحق موافقت کرد و در حال حاضر نیروهای پلیس با تکیه بر این رأی دادگاه در منطقه اکوره ختک حضور دارند و آماده اقدام در این زمینه هستند.

قرار است دادگاه منطقه نوشهره از توابع ایالت خیبرپختونخواه که ناحیه اکوره ختک در آن قرار دارد به تبعیت از دادگاه راولپندی حکم قطعی نبش قبر مولانا سمیع الحق را صادر کند.

از سوی دیگر اعضای خانواده و علمای تراز اول مدرسه جامعه حقانیه به شدت با نبش قبر مولانا سمیع الحق مخالفت کردند.علمای جامعه حقانیه نبش قبر مولانا سمیع الحق را یک اقدام غیر شرعی دانستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها