رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403624

انصاریفرد: وقتی انتقاد میکنیم، فکر میکنند پاداش میخواهیم

ساعت 24- مهاجم تیم ملی اظهار کرد که امکانات مناسبی برای تیم ملی فراهم نشده است و برای برگزاری این دو دیدار دوستانه باید خدا را شکر کرد.

div>

کریم انصاری‌فرد در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار کرد: به هر حال در فیفادی‌های قبلی دو بازی دوستانه را از دست داده بودیم و این اولین فیفادی است که دو بازی ما در آن برگزار می‌شود. امیدوارم بازی با ونزوئلا تجربه خوبی باشد و نتجه خوبی بگیریم. اگر تیم‌های بهتری بود، ببیشتر به نفع تیم ملی می‌شد. ونزوئلا تیم خوبی است و لژیونرهای زیادی دارد.

وی ادامه داد: ما تیم اول آسیا هستیم و همه انتظار قهرمانی دارند. به نظرم باید وجهه ما حفظ شود و ما اگر با تیم‌های بهتری بازی می‌کردیم تیم‌ها با ذهنیت دیگری روبروی ما حاضر می‌شدند. شجاعی به عنوان کاپیتان حرف دل همه را زد و ایشان وظیفه حمایت از ما را دارد. تیم ملی مظلوم واقع شده است. همه از ما انتظار قهرمانی دارند و ما هم آن را درک می‌کنیم. وقتی بازیکنان تیم ملی اعتراضشان را به گوش همه می‌رسانند همه فکر می‌کنند، بحث پاداش است و ما پول می‌خواهیم ولی ما می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم در حالی که دو بازی فیفادی ما حرام شده است. کشور قطر حتی پول بلیت و هتل ما را تهیه کرده و تمام امکانات را برای برگزاری این بازی تدارکاتی در نظر گرفته است. فکر نمی‌کنم این برای ما که می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم شایسته باشد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها