رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403665

عامل فروش آپارتمان رویایی در مشهد دستگیر شد

ساعت24 -فردی که با ترفند شیادانه اقدام به فروش ۲۴ آپارتمان به شهروندان مشهدی کرده بود دستگیر شد

کلاهبرداری.jpg
div>

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر این که فردی با ترفند شیادانه فروش آپارتمان از آنان کلاهبرداری کرده است دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان مجرب مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پی گیری سریع پرونده برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام مجرمانه وارد عمل شده و در گام اول، تحقیقات خود از شاکیان پرونده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: بررسی های پلیسی نشان می داد متهم پرونده از هر طعمه خود مبلغ یک میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت فروش آپارتمان دریافت کرده و پس از آن فراری شده است.

سردار تقوی خاطرنشان کرد: ردزنی های اطلاعاتی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شد و پلیس در ابتدا همسر متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این زن جوان را تحت نظر قرار داد. وی گفت: کارآگاهان پس از چند روز کار گسترده پلیسی محل اختفاء متهم اصلی پرونده را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه، این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه متهم پرونده در بازجویی های اولیه صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد ادامه داد: تاکنون ۲۴ شهروند برای پی گیری شکایت خود از متهم به پلیس آگاهی مراجعه کرده اند و با برآوردهای به عمل آمده این فرد ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است؛ تحقیقات از وی همچنان ادامه دارد.

منبع:نوداد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها