رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 403691

ازبکستان و شوق جذب سرمایه از مسیر توریسم

ساعت 24-وقتی ترکیه اطلاع می دهد در سال ۲۰۱۸ می تواند ۳۰ میلیارد دلار از محل جذب گردشگر در آمد داشته باشد چرا ازبکستان راه سپری شده ترکیه را در دستور کار قرار ندهد؟

6
احتمالا این پرسش است که مدیریت سیاسی و اقتصادی از بکستان را به این فکر انداخته است روزنامه نگاران و سرمایه گذاران بین المللی را به تاشکند دعوت کندو از آنها بخواهد امکانات و تمایل این کشور را برای رشد فعالیت توریسم ببینند و به اطلاع علاقمندان به سرمایه گذاری در این کشور برسانند. امروز ١٩ نوامبر است و دهها نفر از روزنامه نگاران و سرمایه گذاران درتاشکند گرد امدند تا به توضیحات مدیران ارشد اقتصادی و سیاسی این کشور تاریخی در باره برنامه ها و طرح های آماده سرمایه گذاری در این کشور از نزدیک بشنوند. مدیران و رهبران اقتصادی و سیاسی می گویند که بدون اقتصاد آزاد و البته وجود دولت چابک و نیرومند به این آرزو دست نمی یابند.

عزیز عبداحکیم یکی از مدیران ازبکستان از تاریخ و تمدن ازبکستان می گوید و یاد آوری می کند سمرقند و بخارا تاریخ طولانی دارد.

این مقام ازبک نیک می داند که سرمایه گذار وقتی به ازبکستان می آید که گردشگرانی باشند که از خدمات آنها استفاده کنند. به همین دلیل است که می گوید می خواهیم و برنامه ریزی می کنیم و کوشش داریم میلیونها گردشگررا در یک دوره میان مدت به ازبکستان بیاوریم.

مقامهای ازبکستان از سوی دیگر می دانند سرمایه گذاران میخواهند زود و تند بینند آیا مقامهای سیاسی پشت طرحها هستند و این کار را ادامه می دهندیانه. به همین دلیل در سخنانی کوتاه و بدون موخره های طولانی در ٥دقیقه این تضمین را می دهند و هر کدام سازمان تحت مدیریت خود را مسئول می داند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها