رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 406579

وعده وزیر صنعت درباره تلفن همراه

ساعت 24- وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نیاز مردم به تلفن همراه را تامین خواهیم کرد، گفت: توسعه سامانه‌های برخط در دستور کار قرار دارد.

style="text-align: justify;">رضا رحمانی در پایان نشست مشترک با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر دستگاه‌های فعال در تنظیم بازار تلفن همراه گفت: امروز جلسه خوبی با وزارت ارتباطات و فعالان حوزه تلفن همراه برگزار کردیم و تصمیمات مقتضی برای تنظیم بازار و تامین نیاز‌های مردم اتخاذ شد.

وی افزود: همچون سایر حوزه ها، مردم نیاز‌های زیادی در حوزه گوشی تلفن همراه و سایر تجهیزات الکترونیکی دارند و حق دارند با راحتی و سهولت بیشتری به آن‌ها دسترسی داشته باشند و ما باید برای رفع مشکلاتی که از قبل وجود داشت تلاش کنیم و با همکاری سایر دستگاه‌ها تمهیداتی بیاندیشیم تا این مشکلات حل و فصل شود.

وزیر صنعت همچنین در زمینه تحقق دولت الکترونیک در زیر مجموعه صنعت، معدن و تجارت کشور نیز گفت: گسترش سامانه‌های دولت الکترونیک و تکمیل و ارتباط آن‌ها با سایر سامانه ها، از اولویت‌های اصلی وزارت صنعت در این دوره است و هم اکنون خیلی از خدمات و اطلاعات ما با سایر دستگاه‌ها بصورت برخط تبادل می‌شود، اما در برخی جا‌ها این اتفاق هنوز نیافتاده و اطلاعات بصورت غیر تبادلی روی سامانه‌های ما قرار می‌گیرد که مشغول رفع این مشکل هستیم.

رحمانی افزود: هم اکنون در مجموعه وزارت صنعت فعالیت‌های خوبی بصورت سخت افزاری و نرم افزاری و فرایندی اقدامات خوبی در دست انجام است ضمن اینکه سامانه‌هایی نظیر سامانه جامع انبارها، سامانه جامع تجارت، ثبت سفارش، بهین یاب و کاداستر در حوزه معدن اجرا شده که بزودی لینک ارتباط این سامانه‌ها با سامانه‌های سایر دستگاه‌های دولتی نیز برقرار می‌شود و گام بلندی در خدمت رسانی به مردم و در مبارزه با فساد که مورد تاکید رئیس جمهور و دولت است برداشته خواهد شد.

خبرگزاری صدا و سیما

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها