رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 406946

افزونه جدید و جذاب اینستاگرام ؛استوری ها خصوصی می شوند!

ساعت24- به تازگی خبرهای جالبی در مورد شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد افزونه جدید و جذاب اینستاگرام به بازار عرضه شده است.

اینستاگرام
افزایش کاربران و معضلات مخصوص به خود

اکثر کاربران اینستاگرام تلاش می کنند تا تعداد کاربران خود را افزایش دهند اما بیشتر شدن کاربران مساوی است با افزایش افراد غریبه در صفحه شما! همین موضوع باعث می شود تا افراد چیزهایی که تمایل دارند در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند کاهش یابد و بیشتر پست ها و مطالب خصوصی را در اکانت های شخصی دیگر خود به اشتراک بگذارند.

افزونه جدید و جذاب اینستاگرام

اما اینستاگرام تمایل دارد که کاربران خود را حفظ کند و موضوعی باعث نشود تا آنها از این شبکه اجتماعی فرار نکنند. به همین خاطر این شبکه اجتماعی به تازگی افزونه ای جدید را به برنامه خود اضافه کرده است. نام این افزونه دوستان صمیمی است ، این افزونه جدید قابلیتی را به کاربران عرضه می کند تا آنها بتوانند استوری خود را برای لیست مخصوصی به اشتراک بگذارند. همانطور که از اسم این افزونه مشخص است ، این افزونه فضایی را برای کاربر ایجاد می کند تا آنها بتوانند یک استوری مخصوص برای دوستان صمیمی خود ایجاد کنند.

روش کار با افزونه جدید و جذاب اینستاگرام

روش کار با افزونه جدید و جذاب اینستاگرام

زمانی که شما یک استوری جدید در اینستاگرام ایجاد می کنید ، شما با یک انتخاب جدید به نام دوستان صمیمی مواجه می شوید که می توانید از آن استفاده کنید، این افزونه دارای یک ستاره سفید در یک پس زمینه سبز رنگ در آیکن خود بوده که با انتخاب آن استوری خود را با دوستان نزدیک و صمیمی می توانید به اشتراک بگذارید. با انتخاب این گزینه فقط این دوستان شما هستند که می توانند استوری شما را ببینند.

شیوه مشخص شدن افزونه جدید در پروفایل کاربران

این لیست را فقط و فقط شما می توانید ببینید،پس نگران این موضوع نباشید که شاید یک نفر را فراموش کرده باشید چون بعدا هم می توانید نفرات تازه ای را به آن اضافه کنید. زمانی هم این استوری ها به اشتراک گذاشته شوند کاربران با دیدن یک برچسب سبز در کنار پروفایل خود می فهمند در لیست افراد قابل اطمینان دوستان خود قرار دارند.

منبع درآمدزایی جدید برای مدل های اینستاگرامی

این افزونه به تازگی به اینستاگرام اضافه شده ولی اگر در آینده نزدیک دیدید که مدل های اینستاگرامی برای اینکه شما را به دایره دوستان نزدیک خود اضافه کنند مبلغی تعیین کردند ، تعجب نکنید! این افزونه جدید و جذاب اینستاگرام به زودی به گوشی شما اضافه خواهد شد.

آخرین تغییرات برنامه اینستاگرام

افزونه جدید و جذاب اینستاگرام ؛استوری ها خصوصی می شوند!

1- فیلترهای صورت

2- قابلیت Rewind

3- قابلیت Hashtag

4- برس پاک کن جدید

5- ذخیره و یا نشانه گذاری تصاویر و ویدیوها

6- امکان ساخت آلبوم

7- استفاده از برنامه به صورت آفلاین

8- اپلیکیشن دسکتاپ اینستاگرام

9- متد احراز هویت دو مرحله ای

10- ارسال پیام دارای قابلیت از بین رفتن خودکار

نظر شما در مورد این افزونه چیست؟ آیا این افزونه می تواند برای کاربران جذاب و کاربردی باشد؟

منتظر نظرات شما در بخش کامنت ها هستیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها