رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 407181

مردتهرانی را پشت فرمان ماشینش سلاخی کردند / امروز صبح رخ داد

ساعت24- مرد 50 ساله در پشت فرمان خودروی وانت در خیابان ترانسفو با ضربات چاقو به قتل رسید.

ساعت 9:30 دقیقه امروز اهالی خیابان ترانسفو با جسد خونین مرد 50 ساله‌ای داخل خودروی پیکان وانت روبرو شدند و ماموران کلانتری 168 سیزده‌آبان را در جریان این سناریو قرار دادند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 146 سیزده آبان برای تحقیقات پلیسی در محل حاضر شدند و مشخص شد مرد 50 ساله سوار بر خودروی وانت حامل بار ضایعات هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل Murder از دادسرای امور جنایی تهران و تیم تشخیص هویت در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی از داخل خودروی وانت حمل ضایعات، چاقوی خونین را که عامل جنایت Crime با آن دست به قتل زده بود را به دست آوردند.

تیم پلیس جنایی تهران با توجه به مدارک، گوشی موبایل و پول قربانی جنایت که در صحنه جرم وجود داشت فرضیه قتل با انگیزه سرقت Stealing را رد کردند و تحقیقات خود را با فرضیه قتل با انگیزه اختلاف حساب مالی یا شخصی آغاز کردند.

بنا به این گزارش، بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور انتقال جسد به پزشکیقانونی را صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت خونین در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها