رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 407270

عربستان، انزوای بن‌سلمان در اجلاس جی۲۰ را رد کرد

ساعت 24- عربستان سعودی خبر منتشر شده درباره انزوای بن سلمان در عرصه بی‌المللی و بی‌اعتنایی سران اجلاس «جی‌۲۰» به ولی‌عهد سعودی را با توجه به گوشه قرار گرفتن او در تصویر اجلاس مزبور، رد کرد.

style="text-align:justify">خبرگزاری رویترز همزمان با آغاز اجلاس «جی۲۰» در بوینس‌آیرس و انتشار تصاویر مربوط به ایستادن ولیعهد سعودی در گوشه «عکس جمعی» (که با حضور سران اجلاس و سایر شخصیت‌های مهم جهان گرفته می‌شود) گفته بود که این تصاویر نشان‌دهنده بی‌اعتنایی سران جهان به بن سلمان به دلیل دست داشتن او در پرونده ترور خاشقجی است.

مرکز موسوم به «مرکز ارتباط بین‌المللی» عربستان سعودی به خبر منتشر شده خبرگزاری رویترز واکنش نشان داد و موضوع بی‌توجهی سران کشورهای جهان در اجلاس «جی ۲۰» در آرژانتین را تکذیب کرد.

مرکز سعودی «ارتباط بین‌المللی» افزود: بن سلمان برای عکس گرفتن در اجلاس جی۲۰ آرژانتین در همان فاصله‌ای و زاویه‌ای ایستاد که برای عکس گرفتن در اجلاس دو سال پیش جی۲۰ در کشور چین ایستاده بود.

مرکز ارتباط بین‌المللی، موسسه‌ای است که وزارت اطلاع‌رسانی سعودی در آگوست سال ۲۰۱۷ آن را به منظور تسهیل ارتباط‌ گیری با سایر رسانه‌های جهان و کارکنان آن تاسیس کرد.

محمد بن سلمان در عکس موسوم به «عکس خانوادگی» (عکس جمعی) رهبران و سایر مقام‌های عالی رتبه جهان در اجلاس بوینس آیرس در حاشیه قرار گرفت و درست در گوشه عکس گروهی قرار گرفت و نادیده گرفته شد.

به گزارش گروه اخبار جهان ساعت 24 ، خبرگزاری رویترز با انتشار این تصویر نوشت که ولی‌عهد سعودی به دلیل دست داشتن در پرونده قتل روزنامه‌نگار منتقد سیاست‌های آل‌سعود با بی‌اعتنایی و بی‌توجهی سران جهان مواجه شده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها