رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408182

واشنگتن تکذیبه ریاض را تکذیب کرد: برایان هوک در وین با وزیر انرژی عربستان دیدار کرده

ساعت24-وزارت امور خارجه آمریکا دیدار نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با وزیر انرژی عربستان در وین را تایید کرد این در حالی است که ریاض پیش از این دیدار این دو را تکذیب کرده بود. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از عربستان خواسته تا مانع از کاهش تولید نفت اوپک شود تا قیمت‌های نفت همچنان پایین باقی بماند. صد و هفتاد و پنجمین نشست وزارتی اوپک پنج شنبه در وین برگزار می‌شود.

خبر
به گزارش رویترز، دولت آمریکا تایید کرد که "خالد الفالح" وزیر انرژی عربستان روز چهارشنبه در وین با "برایان هوک" نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کرده است.

منابع آشنا با این دیدار گفتند که هوک با فالح یک روز پیش از نشست سازمان کشورهای صادرکننده نفت "اوپک" دیدار کرده است. قرار است در دیدار اوپک درباره کاهش تولید نفت بحث و بررسی شود.

این در حالی است که یک سخنگوی وزارت انرژی عربستان دیدار میان فالح و هوک را تکذیب کرده بود اما سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تایید کرد که این دیدار روی داده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه دیدار مختصری با وزیر انرژی عربستان داشته است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از عربستان خواسته تا مانع از کاهش تولید نفت اوپک شود تا قیمت‌های نفت همچنان پایین باقی بماند.

صد و هفتاد و پنجمین نشست وزارتی اوپک پنج شنبه در وین برگزار می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها