رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408269

ترامپ: امیدوارم اوپک به جریان نفت، همین‌طور که هست ادامه بدهد

ساعت24-رییس‌جمهور ترامپ ساعاتی قبل از آغاز اجلاس ۱۷۵ اوپک، که انتظار می‌رود در آن بر سر کاهش تولید نفت توافق شود، خواهان این شد که این گروه تولید خود را کاهش ندهند.

دفاع ترامپ از استفاده نیروهای ارتش آمریکا از گاز اشک آور علیه مهاجران آمریکای مرکزی در مرز با مکزیک. ترامپ پیش از ترک کاخ سفید برای سفری به می‌سی‌سی‌پی در حال گفتگو با خبرنگاران است.

به گزارش بلومبرگ انگلیسی، ترامپ ساعاتی قبل از آغاز اجلاس ۱۷۵ اوپک، که انتظار می‌رود در آن بر سر کاهش تولید نفت توافق شود، خواهان این شد که این گروه تولید خود را کاهش ندهند.

ترامپ توییت کرد: امیدوارم اوپک جریان (تولید) نفت خود را همین‌طور که هست حفظ کند، نه این که آن را محدود کند. دنیا نمی‌خواهد و نیازی ندارد، که شاهد قیمت‌های بالاتر نفت باشد!

دولت ترامپ به دنبال حفظ میزان تولید نفت است تا در هنگامی‌که می‌خواهد تحریم‌های خود بر علیه ایران را سفت‌وسخت‌تر کند و صادرات نفت این کشور را حذف کند، از بالا رفتن قیمت‌ها جلوگیری شود.

سازمان کشورهای صادرکننده سوخت، اوپک، امروز در اجلاس خود در وین، در مورد کاهش تولید خود و میزان این کاهش احتمالی مذاکره می‌کنند. این درحالی انجام می‌شود که اکثر کشورهای تولیدکننده، پیش از این به نیاز به کاهش تولیدات نفت خود تاکید کرده‌اند.

برایان هوک، مقام ارشد آمریکایی که تحریم‌های آمریکا علیه ایران را پیگیری می‌کند، صبح دوشنبه، در پایتخت اتریش با وزیر انرژی عربستان سعودی، خالد الفالح، دیدار کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها