رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408323

حقوق کارکنان بیمارستان امام خمینی زودتر پرداخت شود

ساعت 24- سومین نشست رسیدگی به مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) در هفته جاری، به ریاست سرپرست استانداری البرز، برگزار شد.

div>

در این نشست که به منظور حل موانع بیمارستان امام خمینی (ره) و کارکنان آن امروز پنجشنبه 15 آذرماه به ریاست سرپرست استانداری البرز و با حضور معاونان استانداری، فرماندار کرج، رییس سازمان همیاری شهرداری‌های استان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های نظارتی و نماینده کارکنان بیمارستان برگزار شد، گزارشی از روند امور و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان مربوطه ارائه شده و نمایندگان کارکنان، چالش‌ها و دغدغه‌های خود را بیان کردند.

در ادامه سرپرست استانداری البرز با تأکید بر ضرورت تسریع در حل مشکلات بیمارستان و کارکنان آن، گفت: ما به عنوان نمایندگان دولت و نظام درصدد اتخاذ تدبیری اساسی برای حل این مشکل هستیم.

عزیزاله شهبازی افزود: مصوبات و تصمیماتی که در این نشست مورد تایید مجموعه مسئولان ذیربط قرار می‌گیرد، در چهارچوب قوانین و مقررات و به منظور تسریع در رفع موانع است.

وی افزود: تعیین تکلیف بیمارستان باید در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

سرپرست استانداری البرز گفت: تجهیزات و امکانات بیمارستان امام خمینی (ره) یک ظرفیت بزرگ برای استان متراکم و پرجمعیت البرز محسوب می‌شود از این رو باید با تعامل و همراهی مجموعه استان نسبت به حل مشکل اقدام کرد.

وی افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات بزرگی در حوزه درمانی البرز صورت گرفته افزود: طی این مدت سرانه تخت بیمارستانی از 1.2 تخت برای هر هزار نفر به چهار تخت برای هر هزار نفر ارتقا یافته است.

شهبازی اضافه کرد: در خصوص حقوق کارکنان نیز تصمیم لازم گرفته می‌شود تا در اسرع وقت بخشی از این مطالبات پرداخت شود.

وی با بیان اینکه تعیین شرایط دوره انتقال به معنی عدم مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیست، گفت: مجموعه استان کمک کار هستند تا در ابتدا مطالبات مالی بیمارستان، سپس تعیین تکلیف و سودآوری آن انجام پذیرد.

گفتنی است پرسنل این بیمارستان نزدیک به یکسال است که حقوق دریافت نکرده‌اند و در این مدت 33 بار دست به تجمع زده‌اند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها