رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408392

امدادرسانی به ۲۵۷۸ نفر در پی سیل اخیر

ساعت24 - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به ۱۷۳۵ نفر در برف و کولاک و ۸۴۳ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

هلال احمر
style="text-align:right">رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از امدادرسانی به ۱۷۳۵ نفر در برف و کولاک و ۸۴۳ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

مرتضی سلیمی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ٩ استان متاثر از برف و کولاک بودن اظهار کرد: ۶۸ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر در قالب ۲۰ تیم امدادی به ١٧ محور در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، قزوین، کردستان، کرمانشاه، لرستان، گلستان، مرکزی و همدان اعزام شدند و تاکنون ۱۷۳۵ نفر را امدادرسانی کردند.
وی افزود: برای ۸۱ نفر از افراد درگیر کولاک اسکان اضطراری فراهم شد و ۲۸۱ دستگاه خودروی گرفتار در برف نیز توسط نیروهای امدادی رهاسازی شدند.

وی در باره امدادرسانی ها به علت سیل و آبگرفتگی در ۲۴ ساعت گذشته افزود: شش استان از جمله ایلام ، خوزستان ، قزوین ، کرمانشاه ، لرستان و همدان طی ۲۴ ساعت گذشته درگیر سیل و آبگرفتگی بودند که در این راستا ۲۹ شهر روستا و مناطق عشایرنشین توسط نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

سلیمی ادامه داد: ۸۴۳ نفر در این مناطق درگیر سیل شده بودند که توسط ١٣۶ نفر از نیروها امدادرسانی شدند. ۱۸ نفر از افراد درگیر سیل به مناطق امن انتقال پیدا کردند، تخلیه آب از ۷۹ واحد منزل مسکونی نیز انجام شد و 41 دستگاه خودرو که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند رهاسازی شدند.

وی در پایان از فوت یک نفر در اندیکای خوزستان به علت سیل نیز خبر داد.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها