رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408736

ابتکار: تلاش می کنیم تا زنان بتوانند بعنوان تماشاگر در ورزشگاه ها حضور یابند

ساعت24-معاون ریس جمهور در امور زنان وخانواده گفت : یکی از ابعاد مهم برنامه دولت حضور زنان در عرصه های ورزشی است که دراین زمینه کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است .

معصومه ابتکار اظهار کرد :درراستای حضور زنان در ورزشهای عمومی اقدامات موثری انجام گرفته است . در آموزش وپرورش خلائی در آموزش ورزش دختران وجود داشت که با کار ویژه ای که امسال انجام گرفت این خلاء برطرف شد .

معاون امور زنان وخانواده رییس جمهور افزود:همچنین در مسابقات آسیایی و المپیک نیز دختران ما پیشرفتهای خیلی خوبی داشتند و مدال آوری دختران ایرانی در عرصه های بین المللی فوق العاده است.

وی در خصوص حضور زنان در ورزشگاهها بیان داشت : در زمینه حضور زنان در ورزشگاهها خوشبختانه شاهدیم که با تدابیر اندیشیده شده ،زیرساخت ها وملاحظات صورت گرفته برای حضور زنان در ورزشگاهها رعایت می شود.

معصومه ابتکار ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری ،چند نوبت حضور خانم ها وخانواده ها را در ورزشگاهها داشتیم ،انشاالله با تداوم این روند گشایش هایی در این زمینه شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: تلاش براین است که در یک فضای سالم وبا رعایت شئونات ،در کنار حضور خانواده ها در ورزشگاهها و استفاده از فضاهای ورزشی ،زنان بتوانند بعنوان تماشاگر در این مکانها حضور یابند.

تابناک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها