رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408782

امیرآبادی فراهانی: حضرات موضوع سازش با آمریکا را به خواب ببینند/ سخن گفتن از سازش برای ما معنا ندارد

ساعت24-عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امکان مذاکره و سازش با آمریکا در شرایط فعلی وجود ندارد و نخواهد داشت گفت: ما یکبار اشتباه کردیم و پای میز مذاکره با آمریکایی ها در قالب توافق برجام نشستیم و نتیجه آن را هم دیدیم از این رو دیگر سخن گفتن از سازش برای ما معنا و مفهمومی ندارد.

r /> احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره طرح سازش با آمریکا که از سوی برخی از چهره های سیاسی در کشورمان مطرح شده است اظهار کرد: واقعا قابل باور نیست که در این مملکت یک عده به جای اینکه به فکر حل مشکلات مردم باشند در جهت نحوه مذاکره و سازش با آمریکا اظهاراتی را مطرح می کنند که هیچ نهاد و حتی فردی در کشور خواهان شنیدن آن را ندارند.

وی افزود: حضراتی که طرح سازش با آمریکا را مطرح می کنند به گوش باشند که ملت ایران اجازه نخواهند داد که هیچ سازش و مذاکره ای میان ایران و‌ آمریکا صورت گیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقایان چطور طرح مذاکره و سازش با آمریکا را مطرح می کنند آیا بلایی که برجام بر سرمان آورده است را فراموش کردید.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: ما یکبار اشتباه کردیم و پای میز مذاکره با آمریکایی ها در قالب توافق برجام نشستیم و نتیجه آن را هم دیدیم از این رو دیگر سخن گفتن از سازش برای ما معنا و مفهمومی ندارد.

وی تاکید کرد: هیچ بستر و زمینه ای برای مذاکره میان ایران و‌ آمریکا وجود ندارد و نخواهد داشت و ما با همان رویکرد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرمودند در مقابله با دشمنان خود که در راس آن آمریکا است ایستادگی خواهیم کرد و در مقابل دشمنانمان سر خم نمی کنیم و پای میز مذاکره با آن نیز نخواهیم نشست.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها