رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 408914

رودنیل: گل دوم سپاهان آفساید بود

ساعت 24- کارشناس داوری فوتبال گفت: قبل از خطای پنالتی پرسپولیس منشا روی مدافع سپاهان مرتکب خطا شده بود.

div>

نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت علیرضا فغانی در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: مسابقه درگیرانه‌ای بود، اما دو تیم بازی جوانمردانه‌ای را به نمایش گذاشتند و به همین دلیل فغانی به جز چند دقیقه آخر مسابقه مشکل خاصی نداشت. تمامی اخطارها و اخراج‌هایی که انجام داد درست بود.

وی افزود: دو آفساید هم در این بازی اعلام شد که هر دو آفساید را محمد منصوری به درستی اعلام کرد و گل دوم سپاهان هم به درستی مردود اعلام شد.

رودنیل با اشاره به مهمترین صحنه بازی گفت:‌در دقیقه ۸۷ بازی داور اعلام پنالتی کرد، این پنالتی درست بود، اما قبل از صحنه پنالتی منشا روی مدافع سپاهان مرتکب خطا شد که داور به دلیل شلوغی محوطه جریمه این صحنه را ندید،‌ البته ضربه پنالتی باید تجدید می‌شد زیرا بازیکنان دو تیم قبل از زدن ضربه وارد محوطه جریمه شده بودند.

وی در مورد درگیری لفظی فغانی با قلعه‌نویی در نیمه اول گفت: قلعه نویی خیلی به تصمیمات داور معترض می‌شود، تیم داوری که برای مسابقه انتخاب شده بود هم در جام جهانی قضاوت کرده و هم قرار است در جام ملت‌های آسیا سوت بزند، در واقع فغانی بهترین داور آسیا و یکی از بهترین داورهای جهان است اما قلعه‌نویی به این داور هم مدام اعتراض کرد،‌ بهتر بود او هم مثل برانکو در تصمیمات داوری دخالتی نمی‌کرد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها