رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 409486

آیت الله شاهرودی: احساس امنیت در جامعه را باید ارتقا دهیم

ساعت24-نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امنیت مطلوبی در استان برقرار است اما باید در حوزه احساس امنیت بیشتر کار کرده و با همکاری صدا و سیما و دیگر رسانه های جمعی نسبت به ارتقای آن تلاش کنیم.

آیت الله شاهرودی.jpg
آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان کردستان اظهار داشت: بسیج مردمی در راستای حفظ و ارتقای شاخص های امنیتی یک ضرورت است.

وی حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به هنگام به مسایل و مشکلات انتظامی مردم را در ارتقای احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست.

آیت الله حسینی شاهرودی افزود: مردم نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند لذا بایستی با رسیدگی به مسایل و مشکلات آنان و حضور مقتدرانه در صحنه های جرم این حس اعتماد را ارتقا بخشید.

وی توجه به موضوعات و مسایل و معضلات اجتماعی را ماموریت مهم نیروی انتظامی دانست و متذکر شد موضوعات اجتماعی قبل از تبدیل شدن به مسایل امنیتی باید تدبیر شده و از امنیتی شدن آن پیشگیری کرد چرا که در صورت امنیتی شدن، جمع کردن موضوع به مراتب سخت تر و با هزینه بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: دشمن با تمام وجود در فضای مجازی در پی ایجاد نا امنی و برهم زدن امنیت مطلوب جامعه است و این موضوع مسئولیت همه سازمان ها و نهادها بخصوص پلیس و دستگاه های امنیتی و قضایی را در افزایش تعاملات با مردم و بکار گیری راهکارهای پیشگیرانه بیشتر می کند.

وی عملیات روانی و ارتقای سطح آگاهی های عمومی را در پیشبرد اهداف و برنامه های نیروی انتظامی بسیار تاثیرگذار دانست و بر افزایش تعاملات و مشارکت های مردمی در تامین امنیت تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به نقش و جایگاه امنیت در زندگی انسان گفت: امنیت موضوعی است که در دین مقدس اسلام نیز به آن توجه فراوانی شده و به عنوان یک رکن اساسی مدنظر قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه برای بندگی به خدا نیز نیازمند امنیت هستیم، افزود: امنیت و سلامت دو مقوله بسیار مهمی هستند که انسان در زندگی خود بشدت نیازمند آن است.

آیت الله حسینی شاهرودی با تقدیر از عوامل انتظامی و امنیتی در راستای ارتقای امنیت استان اظهار داشت: با تلاش عوامل انتظامی امنیت بسیار خوبی در کردستان حکم فرما است.

وی مردم کردستان را ولایتمدار و با فرهنگ و عاشق نظام و دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: مردم این خطه که طعم ناامنی را در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی کشیدند قطعا بیش از دیگران قدر امنیت را می دانند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها