رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 409570

نماینده مجلس: نباید تمامی مشکلات را به تحریم‌ها گره زد

ساعت 24- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید فاصله میان خود و دانشجویان را از میان بردارند؛ مهمترین شاخصه دانشجوی انقلابی مطالبه‌گری است.

style="text-align:justify">حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عصر امروز در مراسم روز دانشجو در محل دانشگاه خیام مشهد اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز دانشجویان در جریان نهضت انقلاب اسلامی، مطالبه‌گری است و این جریان در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تقویت شد و امروز دانشجو را باید با شاخص مطالبه‌گری در طراز ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی شناخت و نباید این مطالبه‌گری در حد مسائل صنفی تقلیل پیدا کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ما باید امروز در برابر مطالبات دانشجویان پاسخگو باشند و روحیه نقدپذیری را در خود افزایش دهند و دانشجویان نیز باید این روحیه را در خود تقویت کنند.

پژمانفر افزود: جوانان و دانشجویان زیرساخت و مهمترین ظرفیت برای ساختن آینده کشور هستند و مسئولان باید از این ظرفیت بهره بگیرند و فاصله میان خود و دانشجویان را از میان ببرند و تنها در این صورت است که کشور روی ریل پیشرفت قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تجربه دوران جنگ تحمیلی و حضور پرشور جوانان خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس بهترین مثال از همدلی و همراهی میان تمامی ارکان و آحاد جامعه بود و همین ویژگی سبب شد تا تهدید تبدیل به فرصت شود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تأکید کرد: امروز نیز مسئولان باید فاصله‌ها را از میان بردارند و از ظرفیت جوانان بهره بیشتری بگیرند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: جریان دانشجویی می‌تواند در حوزه مطالبه‌گری و شفاف‌سازی و روشنگری قدم بردارد و یکی از این مطالبات می‌تواند در زمینه اموال مسئولان باشد که دانشجویان باید به‌عنوان یک جریان مطالبه‌گر در این حوزه ورود داشته باشند.

وی ادامه داد: دولتمردان و مسئولان کنار توجه به دانشجویان باید توجه خود را معطوف به ظرفیت‌های داخلی کنند و تمامی مسائل و مشکلات به‌ویژه در حوزه معیشتی و مسائل اقتصادی را نباید به تحریم و قطع رابطه با غرب گره زد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها