رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 410058

فرمانداری که برای خشنودی برخی افراد استعفا داد!

ساعت 24- فرماندار بافت عصر امروز ۲۲ آذرماه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه ۴ (شهرستان بافت) با حضور استاندار کرمان استعفای خود را اعلام کرد.

style="text-align:justify"> "فتحعلی حمزه‌جواران" عصر امروز ۲۲آذرماه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان، گام دوم مثلث توسعه اقتصادی منطقه ۴ (شهرستان بافت) استعفای خود را اعلام کرد و افزود: هیچ کس در خصوص استعفا با بنده مذاکراتی نداشته و تحت هیچ فشاری چنین تصمیمی نگرفتم، اما برای خشنودی برخی افراد استعفا دادم.

وی، خود را سرباز دولت و نظام دانست و ادامه داد: حدود ۵ سال به عنوان فرماندار بافت به مردم این منطقه خدمت‌رسانی می‌کرد و همه تلاشم این بود که امانت‌دار خوبی باشم.

به گزارش ایسنا، دکتر "محمدجواد فدایی" استاندار کرمان نیز در این جلسه در واکنش به استعفای فرماندار شهرستان بافت گفت: استعفای فرماندار بافت را یک شوخی می‌دانم.

روز گذشته فرماندار شهرستان بافت در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان بافت که با حضور استاندار کرمان برگزار شده بود گفته بود: اگر کارخانه فولاد شهرستان بافت راه‌اندازی شود، در هر دقیقه سه دستگاه ماشین سنگین از جاده این شهرستان عبور خواهد کرد لذا اجرای خط ریلی «سیرجان- بافت- کرمان» الزامی است. انتقال و پمپاژ آب از سد به کارخانه فولاد بافت نیز نیاز ضروری منطقه است که هم اکنون در حال احداث است. همچنین توسعه زیرساخت‌های مخابراتی نسل سوم و چهارم باید انجام شود.

حمزه‌جواران با اشاره به خشکسالی‌های اخیر در منطقه و مشکلات پیش آمده برای کشاورزان، تقاضای آبرسانی سیار به باغات گردو و اعطای تسهیلات بلاعوض به گردوداران این شهرستان شد و افزود: در گذشته آب شهرستان بافت جیره بندی بود که خوشبختانه در این دولت با اختصاص اعتبارات لازم و اقدامات صورت گرفته، مشکل آب شهرستان‌های بافت، بزنجان و رابر حل شده است.

فرماندار بافت با بیان اینکه مسیرهای روستایی منطقه زیرسازی شده و نیاز به اعتبار برای آسفالت آن‌ها داریم، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید شهرستان بافت از نعمت گاز برخوردار شد به‌طوری‌که فقط چند روستای شهرستان هم اکنون از نعمت گاز برخوردار نیستند که از استانداری کرمان تقاضا داریم بودجه لازم برای این مهم را نیز تامین کنند.

وی با اشاره به جاذبه‌های گردشگری در منطقه به ویژه غار «جفریز» و لزوم ساماندهی این منطقه بکر گردشگری در شهرستان بافت به منظور جذب گردشگر خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح گردشگری «خبر» باید انجام شود، زیرا هم اکنون در این منطقه با مشکل راه، مخابرات و گاز روبرو هستیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه حجت الاسلام "علی مهدی‌زاده" امام جمعه شهرستان بافت گفت: احیا کارخانه کرک پس از سال‌ها، راه اندازی پروژه عظیم فولاد بافت و احداث هتل گردشگری سه پروژه بزرگی است که در این دولت در شهرستان بافت انجام شده‌اند که می‌تواند به رونق این منطقه و حل معضل بیکاری این ناحیه کمک شایانی را کند.

وی تنها راهکار چرخش چرخ تولید را در اجرای الگوی اقتصاد مقاومتی تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: متاسفانه در شهرستان بافت، خام فروشی به یک آسیب جدی تبدیل شده است ضمن آنکه اگر مسئولان به تقویت تولید داخلی توجه کنند مشکلات مردم کاهش خواهد یافت.

امام جمعه بافت با بیان این مطلب که از سال ۸۱ تا ۹۱ به دلایلی تولید کشور روند نزولی پیدا کرد، اظهار کرد: اگر بخواهیم تولید رونق پیدا کند باید به سمت هدایت نقدینگی، ممنوعیت واردات کالاهایی که در داخل تولید می‌شوند و جلوگیری از ثروت‌های بادآورده مثل حقوق‌های نجومی برویم و اگر این موارد مدیریت شود، مشکلات ما حل خواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها