رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410234

‌جمع آوری مدارس خشتی و گِلی در سال ۹۸

ساعت24-معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در شورای آموزش و پرورش دلگان گفت: جمع آوری همه مدارس خشتی و گِلی کشور در سال ۹۸ از اولویت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است.

مهرالله رخشانی مهر افزود: با توجه به رشد سه برابری اعتبارات نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، این سازمان در حال برنامه ریزی برای جمع آوری همه مدارس خشتی و گِلی کشور در سال ۹۸ است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اولویت های این سازمان، جمع‌آوری مدارس کانکسی و اتمام پروژه های نیمه تمام ‌در سال آینده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعداد زیادی پروژه ‌نیمه تمام خیرساز در سیستان و بلوچستان وجود دارد، گفت: امسال بیش از ۷۰ درصد مدارسی که تحویل آموزش و پرورش این استان شده، به همت خیرین ساخته شد که اتفاق بسیار خوبی بود.

‌رخشانی مهر با اشاره به این که میانگین فضاهای فیزیکی مدارس در کشور حدود 5.2 متر مربع است، افزود ۱۱ استان کشور زیر خط میانگین فضای فیزیکی مدارس قرار دارند که استان البرز در انتها و سیستان و بلوچستان، تهران، گیلان و لرستان قبل از آن قرار دارند که رفع این مشکل هم از اولویت های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است.

شجاعی فرماندار شهرستان دلگان نیز در این جلسه با بیان این که جمعیت کلاس های درس این شهرستان سه برابر ظرفیت فضاهای آموزشی است، تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی، ساخت مدرسه شبانه روزی در برخی از مناطق و تعمیر مدارس را از دیگر نیازهای این شهرستان بیان کرد.

حسین بامری مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز گفت: شهرستان دلگان به تعداد ۲۱۲کلاس درس در ۹۶مدرسه نیاز دارد تا سرانه مطلوب فضای آموزشی آن به حد مطلوب برسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها