رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410262

نوبخت: احمدینژاد برای پرداخت یارانه‌ها ۵هزار میلیارد به بانک مرکزی بدهکار بود/ امکان افزایش یارانه‌ها وجود ندارد/ فعلا باید بدهیهای دولت قبل را بپردازیم

ساعت24-رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد درخصوص افزایش یارانه‌ها به 900 هزار تومان گفت: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیار تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵هزار و پانصد تومان یارانه برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ یارانه را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد.

نوبخت

نوبخت درباره اظهارنظر برخی از مسئولان سابق کشور درباره افزایش میزان یارانه‌ها و تاثیر آن بر روی افکار عمومی گفت: مردم ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند، با این نوع حرف‌هایی که مبانی درست محاسباتی ندارد و یا با یک فروزی(افروختنی) مطرح شود که این فروز قابل انجام نیست مردم تحت تاثیر این نوع مسائل قرار بگیرند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: همین ۴۵هزار و پانصد تومان با همان ارقام قبلی بالغ بر ۵ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان بدهی به بانک مرکزی برای دولت باقی گذاشته است.

وی تاکید کرد: مرتبا بانک مرکزی در حال پیگیری این مطالبات از دولت است و دیوان محاسبات پرونده تشکیل داده است.

وی ادامه داد: دولت باید کسری ۵ هزار و هشتصد میلیار تومانی که دولت قبل برای پرداخت همین ۴۵هزار و پانصد تومان برایمان باقی گذاشته بپردازد، پس چه طور می‌شود این مبلغ را با این بدهی که دولت قبل گذاشته، اضافه کرد.

نوبخت گفت: مردم ما فهیم‌تر از این حرف‌ها هستند که چنین صحبت‌هایی بر رویشان تاثیرگذار باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها