رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410265

فرمانده هوانیروز: قویترین ناوگان بالگردی خاورمیانه متعلق به ایران است

ساعت24- فرمانده هوانیروز ارتش اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران قوی ترین و عظیم ترین ناوگان بالگردی خاورمیانه را در اختیار دارد

امیر سرتیپ‌ «یونس قربانی» صبح شنبه در نخستین همایش تخصصی صنعت قطعه سازی برای صنعت بالگردی که در ستاد هوانیروز برگزار شد، اظهارداشت: با شرایط سخت تحریم روبه رو هستیم از این رو باید خود را برای عبور از این‌ شرایط آماده کنیم.

وی با بیان این که نهضت قطعه سازی قوی باید پشت سر ناوگان بالگردی ایران وجود داشته باشد، افزود: ما باید در سطح کشورهای بزرگ منطقه ای رقابت کنیم.
فرمانده هوانیروز تاکید کرد باید از حریم‌ کشور دفاع کنیم و در برابر تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای آماده باشیم.
امیر قربانی با یادآوری این که امروز نیروی زمینی ارتش قهرمان حفاظت از مرزهای کشور را بر عهده دارد، گفت: هوانیروز سراسر مرزهای کشور را تحت پوشش هوایی خود دارد.
وی مشکلات در زمینه های ارزی و طولانی تر شدن پروژه ها را مهم ترین موانع پیش روی پیشرفت هوانیروز دانست و گفت: برخی اوقات اجرای پروژه ها تا 15 سال طول می‌کشد از این رو با توجه به مشکلات این پروژه کارایی ندارند.
فرمانده هوانیروز ارتش در ادامه سخنان خود نسبت به عملکرد برخی صنایع انتقاد کرد و اظهارداشت: برخی صنایع تنها به دنبال تامین منافع خود هستند و توجه چندانی به امنیت کشور ندارند.
امیر قربانی با تاکید بر این که باید در مباحث امنیتی شرکت های دانش بنیان را درگیر کنیم، ادامه داد: تنوع در شرکت های دانش بنیان و صنایع هوایی داخلی می تواند به هوانیروز در اجرای ماموریت ها کمک کنند.
وی یادآور شد: تجارب ارزنده هشت سال دفاع مقدس باید در بحث بالگردی به خوبی مورد استفاده قرار گیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها