رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410266

حضور نفرات مطرح در فهرست پرسپولیس/ لیست خرید برانکو برای نیم فصل مشخص شد

ساعت24-محرومیت یکساله سرخپوشان برای جذب بازیکن به پایان می رسد و این اتفاق می تواند بهترین خبر برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس باشد.

پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس تهران درحالی امروز آخرین بازی نیم فصل خود را مقابل پارس جنوبی جم در لیگ برتر انجام می دهد که محرومیت یکساله سرخپوشان برای جذب بازیکن هم به پایان می رسد و این اتفاق می تواند بهترین خبر برای کادر فنی و هواداران باشد.

پرسپولیس تاکنون توانسته مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترابی و مهدی شریفی را جذب کند تا دست برانکو برای نیم فصل دوم کمی بازتر از قبل شود. ضمن اینکه مصدومیت های حسین ماهینی و محمد انصاری سبب شده تا برانکو با جدیت به دنبال جذب حداقل یک مدافع باشد.

شنیده ها حاکی از آن است که برانکو تقریبا لیست نفرات خود را آماده کرده و قرار است به ایرج عرب سرپرست جدید باشگاه تحویل بدهد تا رایزنی ها برای جذب بازیکنان دلخواه او آغاز می شود.

به نظر می رسد محمدرشید مظاهری (در صورت جدایی علیرضا بیرانوند)، محمد نادری، مدافع 22 ساله کورتریک بلژیک، محمدحسین مرادمند، مدافع پدیده مشهد، مهرداد محمدی از سپاهان، رضا قوچان نژاد و طارمی نفراتی هستند که در لیست ایوانکوویچ قرار دارند و باید منتظر ماند و دید که در نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاقاتی برای قرمزهای تهران رخ می دهد. به نوشته برنا، برانکو توانسته پرسپولیس را دوبار متوالی قهرمان لیگ برتر کند و این بار امیدوار است تا سومین جام خود را با قرمزپوشان هم بدست آورد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها