رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410273

آغاز فعالیت سامانه بارشی از فردا

ساعت24-مدیر کل پیش بینی وهشدارسریع هواشناسی گفت: فردا بعدازظهر (۲۵ آذر) سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می‌شود که سبب بارش در غرب و شمال غرب کشور خواهد شد.

هواشناسی

احد وظیفه شرایط جوی کشور را طی روزهای آینده پیش‌بینی و اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، پس‌فردا (۲۶ آذر) برای جنوب غرب ، غرب، شمال غرب و استان‌های گیلان، تهران، قزوین و البرز ابرناکی و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی وهشدارسریع هواشناسی در ادامه گفت: فردا و پس‌فردا (۲۵ و ۲۶ آذر) بارش در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: طی دو روز آینده (۲۵ و ۲۶ آذر) در نوار شمالی کشور آسمان صاف تا نیمه ابری خواهد بود که در سواحل غربی دریای خزر سبب بارش‌های خفیف و پراکنده می‌شود همچنین در سایر مناطق کشور آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه امروز(۲۴ آذر) خلیج فارس مواج است، اظهار کرد: طی روز جاری برای شرق تنگه هرمز در ساعت‌های بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی تهران در دور روز آینده گفت: فردا (۲۵ آذر) آسمان پایتخت نیمه ابری، به تدریج ابری، همراه با بارش باران و وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای تهران فردا ۱۴ و ۷ درجه سانتیگراد است. در روز دوشنبه (۲۶ آذر) نیز آسمان تهران صاف، گاهی همراه با وزش باد و حداکثر و حداقل دمای ۱۵ و ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها