رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410274

علیرضا بیرانوند:

می توانم نیم فصل از پرسپولیس جدا شوم/ به تیم بزرگی میروم

ساعت24-دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایطی که دارم می توانم نیم فصل از پرسپولیس جدا شده و به یک تیم بزرگ بروم.

علیرضا بیرانوند پس از پیروزی سه بر یک تیم پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که توانستیم آخرین بازی نیم فصل اول به یک پیروزی خوب دست پیدا کرده و با شرایطی خوب آماده شروع نیم فصل دوم شویم. ما در طول نیم فصل اول تلاش زیادی کردیم و با ارائه نتایج قابل قبول و تنها با اختلاف گل صدرنشینی را به پدیده بدهیم.

بیرانوند خاطرنشان کرد: مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط پرسپولیس فرق خواهد کرد و با آمدن بازیکنان جدید پرسپولیس بهتر از گذشته ظاهر خواهد شد.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص احتمال جدایی اش از این تیم در نیم فصل گفت: من با پرسپولیس قرارداد دارم اما می توانم در نیم فصل از تیم جدا شوم. مطمئن باشید اگر بخواهم جدا شوم به تیمی می روم که بزرگ باشد. در آسیا پرسپولیس بزرگترین تیم است. بنابراین قطعا به یک تیم خیلی بزرگ خواهم پیوست.

وی در پاسخ به این سوال که اگر برانکو از تو بخواهد در پرسپولیس بمانی آیا به درخواستش پاسخ مثبت می دهی؟ تاکید کرد: برانکو با من صحبت و تاکید کرد اگر قرار است از پرسپولیس جدا شوی به تیمی برو که بزرگ باشد. مطمئن باشید اگر قرار نباشد از پرسپولیس جدا شوم منت سر کسی نخواهم گذاشت. با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می کنم چون من فرزند پرسپولیس هستم.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که روز گذشته تعدادی از بازیکنان استقلال علیه پرسپولیس صحبت کرده و گفته اند همه می خواهند این تیم قهرمان شود و حمایت بیشتری از پرسپولیس صورت می گیرد، گفت: از بازیکنان استقلال تعجب می کنم که چنین صحبت هایی انجام داده اند البته نمی خواهم به این موضوع ورود کنم ولی باید بگویم چنین چیزی نیست. ما با تلاش خودمان به اینجا رسیده ایم. اگر به باشگاه استقلال بروم و پرینت دریافتی های خود را به آنجا برده و با تک تک بازیکنان استقلال مقایسه کنیم می بینیم چه کسی بیشتر دریافتی داشته است.

وی تاکید کرد: نباید بازیکنان استقلال چنین صحبت هایی به میان می آوردند. آنها از شرایط مالی، وضعیت تمرینشان ناراضی هستند. برای من جای تعجب است روزی که قرار شد یکی از دو ورزشگاه را به دو تیم بدهند مدیرعامل استقلال اول قرار شد انتخاب کند و او ورزشگاه کاظمی را قبول نکرد. آیا این مشکل ماست که آنها ورزشگاهی را انتخاب کردند که چمن مصنوعی داشته که حالا گلایه مند هستند که زمین تمرین خوب ندارند؟ اعتقاد دارم چنین حرف هایی نباید به میان بیاید که هم ما و هم بازیکنان استقلال دچار حاشیه نشویم. به نوشته مهر، بیرانوند در پایان تاکید کرد: جهان بزرگ است و هر کس می تواند جای خود را پیدا کند نه اینکه به دنبال جای دیگری باشد و برای تصاحب آن بیهوده بجنگد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها