رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410334

کمیسیون آموزش: لزومی ندارد مجلس به موضوع مشق شب ورود کند

ساعت24-برخی مواقع لازم است که دانش آموزان مشق شب داشته باشند و گاهی این موضوع لازم نیست که این بستگی به معلم دارد، این طور نیست که این موضوع مطلق باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لزومی برای ورود مجلس به موضوع 'مشق شب' وجود ندارد و مجلس به این موضوع ورود نمی کند.

سید حمایت میرزاده روز شنبه درباره حواشی ایجاد شده در مورد 'مشق شب' دانش آموزان اظهار داشت: اصلا لازم نیست برای این موضوع قانونی وضع شود، معلمی که دوره تربیت معلم را سپری کرده بهتر از هر کسی می داند که دانش آموزان زیر نظرش نیاز به مشق شب دارند یا خیر و این موضوع باید با نظر معلمان باشد.

وی گفت: برخی مواقع لازم است که دانش آموزان مشق شب داشته باشند و گاهی این موضوع لازم نیست که این بستگی به معلم دارد، این طور نیست که این موضوع مطلق باشد.

نماینده مردم گرمی در مجلس اظهار داشت: باید اجازه دهیم متخصصان در این زمینه ورود کند و لزومی ندارد که مجلس شورای اسلامی به آن ورود پیدا کند.

**موضوع مشق شب را محل گفت وگوهای سیاسی نکنیم
همچنین حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: در مورد موضوع مشق شب باید کارشناسان نظر بدهند و بهتر است این موضوع در فضای کارشناسی بررسی شود.

وی ادامه داد: نباید این موضوع را محل گفت وگوهای سیاسی قرار داد، متاسفانه در کشور ما سریعا می خواهند از یک موضوع بهره برداری سیاسی کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس اظهار داشت: اجازه بدهیم که متخصصان به صورت فنی این موضوع را رسیدگی کنند و در این مورد نظر دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها