رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410358

نوسازی تاسیسات پایانه‌های نفتی از سوی متخصصان داخلی

ساعت24-سرپرست پایانه‌های نفتی ایران از نوسازی، نگهداری و بهسازی تاسیسات در پایانه‎های نفتی خبر داد و گفت: قطعات حساس پایانه‌های نفتی از سوی متخصصان داخلی طراحی و ساخته شد.

خبر
به گزارش شانا به نقل از شرکت پایانه‎های نفتی ایران، عباس اسدروز اظهار کرد: پایانه‎های نفتی ایران از حلقه‎های مهم صادرات نفت و میعانات گازی به‎شمار می‎آید و این شرکت آمادگی کامل دارد تا راهبرد، اهداف و سیاست‎های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در حوزه‎های مختلف عملیاتی را اجرایی کند.

وی افزود: با تلاش و همت متخصصان مدیریت امور فنی شرکت پایانه‎های نفتی ایران و استفاده از توانمندی شرکت‎های دانش‎بنیان بومی، مراحل طراحی و ساخت یک قطعه مهم و حیاتی مربوط به سامانه میترینگ پایانه نفتی خارک به انجام رسید.

اسدروز گفت: این قطعه راهبردی پس از طی مراحل آزمایشگاهی و انجام شبیه‎سازی، روی یکی از اسکله‎های پایانه نفتی خارک نصب شده و آماده آزمایش عملیاتی است.

سرپرست پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی که بر پایه اقتصاد مقاومتی و خودکفایی فعال هستند، همه کارت‌های الکترونیکی اتاق کنترل پایانه نفتی خارک بومی‌سازی شده که نشان از عزم بالای کشور برای خودکفایی در صنایع نفت و گاز است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها