رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410441

تمدید با ستاره‌ها؛ ماموریت موازی مدیران استقلال

ساعت 24- مدیران استقلال در نقل و انتقالات زمستانی ماموریت دیگری جز خرید ستاره ها دارند.

style="text-align:justify">فصل نقل و انتقالاتی استقلال به صورت چراغ خاموش مدتهاست که آغاز شده اما آبی های تهرانی فعلا هیچ خرید رسمی انجام ندادند و احتمالا باید شاهد خرید جدید استقلالی ها در روزهای آینده باشیم.

مدیران استقلال از ابتدای فصل بارها درباره تقویت تیم در نیم فصل صحبت کردند و در این باره وعده های مهمی دادند اما در کنار این ماموریت خود، ماموریت مهمی دیگری دارند.

بسیاری از بازیکنان استقلال در ابتدای فصل به دلیل نداشتن قرارداد جدا شدند و بسیاری از جمله مدیران فعلی ضعف مدیران سابق را در تمدید قرارداد به موقع، دلیل این موضوع دانستند.

حالا در استقلال نیز وضعیت شباهت زیادی به فصل قبل دارد و بازیکنان زیادی هستند که در آخرین ماه های قرارداد خود هستند؛ علی کریمی هافبک موفق استقلال نفر اول این لیست است که اتفاقا مانند بسیاری دیگر از بازیکنان به ترانسفر شدن نیز علاقه زیادی دارد و بسیاری انتظار دارند که هر چه سریعتر مذاکره با این بازیکن آغاز شود.

به این فهرست باید وریا غفوری و سید حسین حسینی جوان را نیز اضافه کرد که در سال پایانی قرارداد خود هستند و مشخص نیست در پایان فصل چه تصمیمی خواهند گرفت.

استقلال در کنار این بازیکنان، چهره های دیگری نیز دارند که در سال آخر قرارداد خود هستند؛ مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری سه چهره سرشناس استقلال هستند که در سال های پایانی فوتبال خود و در آخرین سال قرارداد با استقلال هستند و فعلا تکلیف آنها مشخص نشده است.

مدیران استقلال که از هفته ها قبل تلاش کردند تا این تیم شروع به موقعی در نقل و انتقالات داشته باشد، باید بعد از بستن پرونده خریدهای جدید ماموریت موازی خود را آغاز کنند تا استقلال مانند فصل گذشته لطمه نخورد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها